اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با استفاده از منابع استانی و ملی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان زنجان با استفاده از منابع استانی و ملی خبر داد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با استفاده از منابع استانی و ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه استاندار زنجان با وزیر ورزش و جوانان کشور دیدار کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به این دیدار گفت: هدف از این دیدار بررسی وضعیت پروژه‌های دور اول، دوم و سوم سفر هیئت دولت و همچنین وضعیت ورزش استان زنجان بود که خوشبختانه نتایج خوبی را برای جامعه ورزش و جوانان استان زنجان در بر داشت.
ایرج رحمانی با اشاره به مذاکراتی که صورت گرفت، مهم‌ترین مصوبات این دیدار را تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی سفر ریاست جمهوری با استفاده از منابع استانی و ملی اعلام کرد.
وی افزود: طبق گفت‌وگوهایی که با مقام عالی وزارت داشتیم و وضعیت تیم‌های حاضر در لیگ استان زنجان را بیان کردیم قرار شد، تا وزیر ورزش و جوانان به منظور مساعدت به تیم‌های حاضر در لیگ مبلغی را به استان زنجان کمک کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این دیدار را تصویب و کلنگ‌زنی نخستین خانه فرهنگی جوانان در کشور اعلام کرد، که همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان کلنگ‌زنی می‌شود. 
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول