اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت:

پروژه‌های نیمه تمام در میادین نفتی به ‌سرعت تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: با وجود 27 میدان مشترک نفتی با کشورهای مختلف امسال استارت پروژه‌هایی که در این میادین آغاز نشده را زده و به سرعت آنها را تکمیل می‌کنیم.

پروژه‌های نیمه تمام در میادین نفتی به ‌سرعت تکمیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت گاز اردبیل، رستم قاسمی در دیدار با مدیران صنعت شمال غرب کشور در ساختمان شرکت گاز اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های خوب در بازنگری از تاسیسات و تولیدات شاهد بودیم و به صیانت از میادین قدیم و توسعه میادین جدید معتقد هستیم.
وی ادامه داد: به پروژه‌هایی که از سرعت خوبی برخوردار نیستند در ماه‌های آینده سرعت داده و کار اکتشاف، استخراج و فرآوری را انجام می‌دهیم.
قاسمی اضافه کرد: خدمات‌رسانی به مردم توسط واحد‌های پخش گاز انجام می‌شود و باید با مردم برخورد مناسب انجام شود تا مردم مجموعه وزارت نفت را خادم خود بدانند و خدمات این مجموعه به مردم ملموس باشد.
این مسئول تصریح کرد: در وزارت نفت باید صداقت محوریت داشته باشد و در صورت امکان مشکل مردم را حل یا منعکس کنیم و اگر مشکلی نیز حل نمی‌شود صادقانه با آنها برخورد کنیم.
وزیر نفت اظهار داشت: وزارت نفت را باید از کارهای حاشیه‌ای دور کرد و هیچ چیز نباید در این وزارتخانه جز خدمت به مردم و تولید برای کشور انجام گیرد.
این مسئول یادآور شد: مجموعه‌هایی که مسئولیت تولید را در کشور دارند اعم از نفت، گاز و سازمان‌های تابعه آن و مجموعه‌های که خدمت‌رسانی به مردم را در صنعت نفت دارند کار هر کدام از آنها در جای خود کار مقدسی است و برای کشور ضروری است.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: اگر در بخش تولید به آن ظرفیتی که در کشور لازم است، نرسیم، از منابع خدادادی نمی‌توانیم برای ارتقای مردم و کشورمان بهره ببریم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز بیان داشت: ‌در حال حاضر 22 شهر و 238 روستا در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
فیروز خدایی اضافه کرد: عملیات گازرسانی به دو شهر و 190 روستای استان اردبیل در دست اقدام است.
این مسئول در ادامه از اجرای 4 هزار و 80 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان خبر داد.
وی بیان داشت: از این میزان شبکه 2 هزار و 165 کیلومتر در شهرها و یک هزار و 915 کیلومتر شبکه در روستاهای استان اردبیل اجرا شده است.
خدایی گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، صنایع، تامین گاز جایگاه‌های سی‌ان‌جی، تکمیل خط انتقال گاز به شهر‌های نوران و مرادلو،‌ گازرسانی به روستاها، احداث ساختمان اداری در شهرهای فاقد ساختمان، گازرسانی به مسکن مهر و پتروشیمی اردبیل را از اقدامات در حال انجام و اولویت برنامه‌های سال جاری شرکت گاز استان اردبیل اعلام کرد.
وی در ادامه به اجرای مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر رئیس جمهور به استان اردبیل در بخش گاز اشاره کرد و از تحقق مصوبات خبر داد.
در این جلسه مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل و تعداد دیگری از مسئولان در سخنان جداگانه‌ای گزارشی از عملکرد و مسایل و مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین وزیر نفت با حضور در ستاد ارتباطات مردمی به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد.
رستم قاسمی در دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اردبیل با حضور در ستاد ارتباطات مردم وزارت نفت مستقر در شرکت گاز اردبیل به مشکلات و نامه‌های مردم رسیدگی کرد.
وی خدمت‌رسانی به مردم را یکی از وظایف اصلی وزارت نفت اعلام کرد و افزود: مجموعه وزارت نفت خادم ملت است و این مجموعه باید طوری با مردم رفتار کند تا این خدمات برای آنها ملموس و قابل مشاهده باشد.
ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت همزمان با دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اردبیل در ساختمان شرکت گاز با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر نفت دایر شده و به مسائل و مشکلات مردم در زمینه وزارت نفت رسیدگی کردند.
با استقرار سیستم سامد در ستاد ارتباطات وزارت نفت مستقر در شرکت گاز استان اردبیل، ثبت و رسیدگی به مکاتبات و مشکلات مردم از طریق سیستم سامد انجام شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول