اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش گیلان:

75 پروژه نیمه تمام ورزشی گیلان نیازمند حمایت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: برای اتمام 75 پروژه نیمه تمام تربیت بدنی گیلان نیازمند همکاری و حمایت مدیران ورزشی استان هستیم.

75 پروژه نیمه تمام ورزشی گیلان نیازمند حمایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در نشست با روسای اداره‌های ورزش شهرستان‌ها در سالن اجتماعات اداره کل با گرامیداشت ایام محرم، اظهار داشت: ورزش عامل مهمی برای حفظ سلامت است و شهرستان‌ها باید به جز ورزش در حوزه‌هایی مانند ارزش‌های دینی، فرهنگی، آموزشی و ولایت‌مداری در ورزش نیز کار کنند که از مهم‌ترین اهداف ما به شمار می‌رود.
وی، گفت: ارائه عملکرد و شرح وظایف اداره‌های شهرستان‌ها در بخش‌های مالی، قهرمانی و عمرانی، دسته‌بندی مشکلات و موانع در شهرستان‌ها و ارائه برنامه‌های بلند مدت ورزشی از انتظارات اداره کل در شهرستان‌ها است.
 
* نظارت بر سالن‌های ورزشی اهمیت دارد
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: گسترش ورزش همگانی و قهرمانی، نظارت کامل بر سالن‌های ورزشی ، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ارائه نظرات و پیشنهادات در حوزه جوانان از مهم‌ترین انتظارات اداره کل از اداره‌های ورزش و جوانان در شهرستان‌های گیلان است.
وی، از روسای اداره‌های شهرستان‌ها خواست تا به دور از فعالیت‌های سیاسی در حوزه انتخاباتی، با استقلال کامل به کارخود ادامه دهند.
بابایی گفت: وظیفه اصلی ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است اما فعالیت برای شخص خاصی ممنوع است.
 
*توسعه منابع انسانی از مهم‌ترین برنامه‌هاست
وی، مهم‌ترین وظیفه مدیران ورزش را توجه به مقوله‌های فرهنگی عنوان کرد و اذعان داشت: ورزش اثرگذارترین بخش در تقابل با جنگ نرم است.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به جذابیت فعالیت‌های ورزشی و حضور گسترده نوجوانان و جوانان در این عرصه، مهم‌ترین شاخصه‌ای که می‌تواند در تقابل با جنگ نرم اثرگذاری محسوسی داشته باشد، حوزه ورزش است.
وی، توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی در محیط‌های ورزشی و ایجاد دسترسی برابر از امکانات ورزشی برای تمام افراد جامعه را از رسالت مهم اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد.
بابایی، استعدادیابی در ورزش استان، توسعه منابع انسانی در زمینه رشد داوران و مربیان و توسعه برنامه جوانان و نهادها را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که قابل پیگیری است.
وی، سرانه ورزش گیلان را یک‌میلیون و 200 هزار متر مربع ذکر کرد و اذعان داشت: با توجه به جمعیت استان به یک‌میلیون و 200 متر مربع سرانه ورزشی دیگر نیاز‌مندیم به همین دلیل باید به توسعه فضای ورزشی استان پرداخته شود.
این مسئول، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همگان 78 پروژه نیمه تمام تربیت بدنی استان به بهره‌برداری برسد تا توسعه فضای ورزشی در گیلان ایجاد شود.
روسای اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز در این نشست بخشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و ظرفیت‌های موجود ورزشی، عمرانی و مالی خود را اعلام کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول