اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت هشت تیم

دانشگاه قم قهرمان فوتسال دانشجویان کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال دانشگاه قم به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور دست پیدا کرد.

دانشگاه قم قهرمان فوتسال دانشجویان کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، موفقیت‌های ورزشکاران دختر و پسر دانشجوی دانشگاه قم در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانی دانشگاه‌های کشور این بار نیز ادامه یافت و طی آن ورزشکاران دانشجوی این دانشگاه در فوتسال منطقه سه کشور قهرمان شدند.
رقابت‌های فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سه کشور به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد و طی آن هشت تیم در جدال و تلاش برای کسب مقام قهرمانی و راهیابی به مرحله نهایی المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به مصاف یکدیگر رفتند.
در این بین تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه قم با کسب مقام اول تیمی و سهمیه حضور در المپیاد ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور توانست ضمن برپایی جشن قهرمانی، جواز حضور در مرحله نهایی المپیاد دانشگاه‌های کشور را نیز کسب کند.
دانشجویان فوتسالیست دانشگاه قم در این رقابت‌ها مقابل حریفان خود موفقیت آمیز عمل کردند، زیرا بعد از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی، در مرحله نیمه نهایی و همچنین دیدارهای نهایی نیز با اقتدار از سد حریفان خود عبور کرده و جشن قهرمانی گرفتند.
برای تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه قم در مسابقات فوتسال دانشگاه‌های منطقه سه کشور در شهر کاشان مجتبی کنعانی، حسین دارابی، یاسر فرضی، محمد زارعی قبادی، حامد بیرجند، رضا دلیری، پژمان جلالی فراهانی، محمد درزی، محمد کوچک‌زاده، عبدالله مرادی‌نیا، علی کرد و محسن مشتاقیان برابر مدعیان قهرمانی به میدان رفتند.
این در حالی است که تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه قم توسط عباس کشوری که سابقه مربیگری در تیم فوتسال ارم کیش قم و همراهی با حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان را نیز در کارنامه دارد و از مربیان پر تلاش فوتسال قم به شمار می‌رود، به عنوان مربی هدایت شده و مرتضی پایمزد بازیکن سابق تیم‌های فوتبال هلال احمر و سازان راه قم را به عنوان سرپرست همراهی می‌کردند.
رقابت‌های فوتسال دانشگاه‌های دولتی با شرکت تیم‌های مدعی در مناطق مختلف کشور به صورت گروهی و مقدماتی برگزار شد و طی آن از مناطق شش گانه، تیم‌های برتر جواز حضور در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور را کسب کردند.
المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور تابستان سال آینده در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و از دانشگاه قم نیز که در حال حاضر مدیریت تربیت بدنی آن را امیر دلشاد بر عهده دارد، تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلفی نظیر فوتسال و پینگ‌پنگ به میدان می‌روند.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول