اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال مازندرانی‌ها از قهرمانان فوتسال ناشنوایان جهان

خبرگزاری فارس: مربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که در مسابقات جهانی 2011 سوئد قهرمان جهان شدند در قائمشهر مورد استقبال قرار گرفتند.

استقبال مازندرانی‌ها از قهرمانان فوتسال ناشنوایان جهان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که برای نخستین بار در رقابت‌های جهانی این رشته ورزشی‌ در سوئد شرکت کرد در دیدار فینال با غلبه بر ترکیه به مقام قهرمانی جهان در سال 2011 دست یافت.
مراسم استقبال از محمد پرگر و اکبر صادقی سروکلایی، مربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با حضور مدیرکل بهزیستی مازندران و رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر و جمعی از دوستان قهرمانان صورت گرفت.   
 
 
*هیئت ورزشی ناشنوایان در قائمشهر فعال می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر با اشاره به کسب توفیقات و قهرمانی‌های متوالی ورزشکاران قائمشهر در عرصه‌های جهانی اظهار داشت: از قهرمانان افتخارآفرین این رشته ورزشی در مراسم تجلیل از تمامی قهرمانان ورزشکار شهرستان قائمشهر تقدیر خواهد شد.
عادل عالیشان با توجه به استعدادهای فراوان ورزشی ناشنوایان در این شهرستان قهرمان‌پرور تاکید کرد: هیئت ورزشی ناشنوایان در قائمشهر فعال می‌شود.
 
*ناشنوایان نیازمند توجه خاص و ویژه‌اند
رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان مازندران با تبریک حماسه آفرینی و قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که موجب به اهتزاز درآمدن دوباره پرچم جمهوری اسلامی ایران با فاصله کمی از قهرمانی بهداد سلیمی در جهان شد، اظهار داشت: نگاه خاصی که باید به عزیزان ناشنوا شود در استان وجود ندارد.
سعید آرام با اشاره به غیرفعال بودن هیئت ورزشی ناشنوایان شهرستان قائمشهر تاکید کرد: این هیئت در قائمشهر فعال می‌شود تا بهتر از قبل به مسائل ورزشی ناشنوایان پرداخته شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول