اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال

کمک 136 میلیارد ریالی همدانی‌ها به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: در 9 ماه امسال مردم همدان بیش از 136 میلیارد و 511 میلیون ریال به کمیته امداد استان کمک کردند.

کمک 136 میلیارد ریالی همدانی‌ها به کمیته امداد
مهدی فضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مردم نوعدوست و نیکوکار استان همدان در 9 ماهه سال جاری، مبلغ 136 میلیارد و 511 میلیون و 46 هزار و 825 ریال کمک در سرفصل‌های مختلف مشارکت‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان اهدا کرده‌اند.
وی گفت: این کمک‌ها در قالب طرح صدقات، احسان دانش‌آموز، احسان زائر، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، جشن عاطفه‌ها، زکات مال، زکات فطره، جشن رمضان و... به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شده و در بخش‌های درمان، امور فرهنگی، احداث مسکن، تأمین جهیزیه، اشتغال، پرداخت وام کارگشایی و... مددجویان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: این مبلغ کمک جمع‌آوری شده نسبت به رقم مشابه سال قبل که 96 میلیارد و 45 میلیون و 200 هزار و 696 ریال بوده، 42 درصد رشد داشته است.
وی بیان داشت: بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده در سرفصل‌های مشارکت‌های مردمی مربوط به زکات مال با 44 میلیارد و 620 میلیون و 796 هزار و 350 ریال بوده است.
فضلی ابراز کرد: مردم نیکوکار همدان در طی این مدت نیز 3 میلیارد و 252 میلیون و 116 هزار و 670 ریال برای تأمین جهیزیه نوعروسان زیر پوشش به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کمک کرده‌‌اند.
وی افزود: از این مبلغ کمک اهدایی در مورد جهیزیه، 20 میلیارد و 491 میلیون و 716 هزار و 700 ریال به صورت نقدی و 408 میلیون و 445 هزار ریال به صورت غیرنقدی و مابقی تعهداتی بوده که خیران پرداخت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده مربوط به شهرستان همدان با یک میلیارد و 113 میلیون و 885 هزار ریال و کمترین کمک‌ها مربوط به شهرستان اسدآباد با 95 میلیون و 720 هزار ریال است.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول