اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

1972 طرح از تعهدات اشتغال کهگیلویه و بویراحمد آماده اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم این اداره کل را از مجموع 250 هزار شغل تعهدی در کشور، 6 هزار و 580 شغل بوده که تاکنون هزار و 972 مورد آن آماده اجرا شده است.

1972 طرح از تعهدات اشتغال کهگیلویه و بویراحمد آماده اجراست
عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت:سهم این اداره کل را از مجموع 250 هزار شغل تعهدی در کشور، 6 هزار و 580 شغل بوده که تاکنون هزار و 972 مورد آن آماده اجرا شده است.
 وی افزود: علاوه بر این هزار و 972 طرح، در حدود 4 هزار پرونده دیگر را برای دریافت تسهیلات آماده کردیم که امیدواریم همه آنها تا پایان ماه آینده وام خود را از بانک‌ها دریافت کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: با توجه به انعقاد تفاهمنامه‌های امداد مرکز با سرپرستی بانک‌ها در تهران لازم است زیرشاخه‌های این بانک‌ها در استان نیز همه تلاش خود را برای تسریع در پرداخت تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی به کار گیرند.
وی ادامه داد: در جلسات مختلفی که با بانک‌ها داشتیم بر این موضوعات تاکید شده که امیدواریم هر پرونده‌ای که به درب بانک‌های عامل می‌رسد تسهیلات لازم را دریافت کند تا از محل ایجاد شغل و درآمدی برای خود بتواند زندگی آبرومندی را اداره کند.
فرهادی اظهار امیدواری کرد، علاوه بر سهم کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد شغل از محل مشاغل خانگی و خود اشتغالی، بتوانیم 2 هزار و 500 خانوار دیگر را از محل سفر چهارم هیئت دولت به این استان برای دریافت وام به بانک‌ها معرفی کنیم.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با اعطای تسهیلات به حدود 4 هزار خانواده متقاضی اجرای طرح تا پایان دی‌ماه جشن خودکفایی تعدادی از مددجویان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
فرهادی، مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد را همراه و همکار سیاست‌های توانمندسازی و اشتغال‌زایی کمیته امداد خواند و یادآور شد: استاندار این استان اهتمام ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف این نهاد به‌ویژه در انجام تعهدات ایجاد شغل و هماهنگی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات داشته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول