اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

رویکرد دولت اجرایی کردن مصوبات است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: رویکرد دولت در دور چهارم سفر به استان فارس اجرایی کردن مصوبات سفرهای قبل است.

رویکرد دولت اجرایی کردن مصوبات است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این استان آمادگی کامل برای دور چهارم سفر هیئت دولت به فارس را دارد.
استاندار فارس گفت: تمام مصوبات سفرهای سه دوره قبل هیئت دولت در سامانه مربوطه وارد شده و امیدواریم در سفر چهارم نیز شاهد اتفاقات پربرکت مانند سفرهای قبل باشیم.
وی افزود: با دفتر ریاست جمهوری مذاکراتی صورت گرفته که یکصدمین سفر هیئت دولت به فارس انجام شود و همان‌طور که سفر اول به مشهد مقدس بوده است، یکصدمین سفر نیز به شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باشد.
استاندار فارس تصریح کرد: وضعیت مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به فارس وضعیت مناسبی است و مصوبات دور دوم نیز به نتایج خوبی رسیده است ضمن اینکه مصوبات دور سوم پیگیری شده که برای تحقق کامل این مصوبات به زمان نیاز است.
وی گفت: برای تحقق برخی مصوبات حضور اعضای هیئت دولت ضروری به نظر می‌رسد و رویکرد دولت نیز در دور چهارم سفر مانند سایر استان‌ها اجرایی کردن مصوبات سفرهای قبل است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول