اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار زنجان تاکید کرد:

استفاده مناسب از دور چهارم سفر هیئت دولت به زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت به استان زنجان طی دو یا سه ماه آینده انجام می‌شود، گفت: دور چهارم سفر فرصت طلایی برای مدیران استان محسوب می‌شود.

استفاده مناسب از دور چهارم سفر هیئت دولت به زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ارمغانخانه با اشاره به اینکه سفر به ارمغانخانه 117 سفر شهرستانی وی است، اظهار داشت: هر کاری توانسته در این سفرها برای حل مشکلات مردم مناطق مختلف استان انجام داده است.
وی شورای اداری برگزار شده در ارمغانخانه را چهل و هفتمین شورای اداری استان برشمرد و افزود: اغلب مصوبات سفرها تحقق یافته است.
استاندار تصریح کرد: آنچه در این مدت انجام داده بضاعت وی بوده است و تمام تلاش خود برای عملیاتی کردن مصوبات سفرها به ویژه مصوبات مرکز استان انجام داده و می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه سایر شهرستان‌ها الگوی حرکتی خود را از مرکز استان می‌گیرند، گفت: شور و شوق شهرستان‌ها منبعث از مرکز استان است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مبلغ اعتبارات عمرانی استان زنجان در سال 87  فقط 40 میلیارد تومان بوده است، افزود: این مبلغ در سال جاری به 126 میلیارد تومان رسیده است.
وی تاکید کرد: اگر پروژه‌ای تعریف شده برای دریافت اعتبارات وجود نداشته باشد دریافت اعتبار ممکن نمی‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به باوری که در بین مسئولان استان ایجاد شده است، افزود: اعتماد قابل توجهی برای جذب سرمایه و هزینه کردن برای پروژه‌ها در بین مدیران استان زنجان ایجاد شده است.
وی سفر چهارم هیئت دولت را به استان زنجان یک فرصت طلایی برای استان زنجان برشمرد و تصریح کرد: انجام این سفر برای تصویب پروژه‌های زیربنایی و رفع گره و مشکلات استان فرصت قابل توجهی محسوب می‌شود.
رئوفی‌نژاد تاکید کرد: مسئولان استان زنجان باید حداکثر استفاده را از عمر دو ساله باقیمانده دولت برای پیشبرد امور ببرند.
وی با اشاره به اینکه زمان انجام سفر هیئت دولت به استان زنجان هنوز مشخص نیست، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها سفر طی دو سه ماه آینده انجام می‌شود، که فرصت خوبی برای مسئولان برای تحقق مصوبات مورد نظر است.
استاندار زنجان با اشاره به مشکلات مطرح شده درباره کانال انتقال آب کشاورزی در منطقه قره‌پشتلو گفت: مشکلات پیش آمده برای تکمیل این پروژه باید حل و با تامین اعتبار لازم این پروژه در سوم خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی همچنین از وجود هفت معدن سنگ در منطقه خبر داد و گفت: باید زمینه ایجاد یک شهرک تخصصی سنگ در منطقه فراهم شود.
رئوفی‌نژاد تاکید کرد: شهرک مورد نظر را برای ایجاد کارخانه‌های فرآوری سنگ ایجاد می‌شود نه سنگ خام، تا سنگ‌های استخراج شده پس از فرآوری به بازار داخل و خارج صادر شود.
وی همچنین از اختصاص یک زمین سه هکتاری برای ساخت یک مجموعه فرهنگی ورزشی برای بانوان خبر داد و گفت: در این مجموعه ورزشی در مقابل پارک بانوان زنجان احداث می‌شود.
استاندار زنجان سالن چند منظوره، چمن مصنوعی، فرهنگسرای بانوان را از جمله بخش‌های تعریف شده در مجموعه ورزشی کوثر عنوان کرد و افزود: این مجموعه باید حصار کشی و محوطه‌سازی شود.
وی تصریح کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر در آذرماه کلنگ‌زنی شده و مبلغ یک میلیارد تومان برای ساخت آن اختصاص می‌یابد که نصف مبلغ مورد نیاز در سال جاری تامین می‌شود.
رئوفی‌نژاد همچنین از انتقال فرمانداری زنجان به ساختمان جدید در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: ساختمان فرمانداری فعلی به سازمان تبلیغات اسلامی تحویل داده می‌شود تا فرهنگسرای قرآن و عترت به صورت رسمی در آن آغاز به کار کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول