اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خراسان شمالی:

سفر هیئت دولت به خراسان شمالی در آینده نزدیک انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: سفر هیئت دولت به خراسان شمالی در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

سفر هیئت دولت به خراسان شمالی در آینده نزدیک انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان خراسان شمالی اظهار داشت:‌ شهادت مظلومانه پاسداران انقلاب که در راس آن شهید مقدم که مسئولیت سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه را برعهده داشت، مردم را متاثر کرد.
وی تصریح کرد: این شهید والامقام با این حادثه تلخ به خیل همرزمان شهید خویش پیوسته و به آرزوی خود دست یافت.
وی با اشاره به اینکه شهید مقدم از خانواده‌های شهدا بوده و قبلا نیز برادر ایشان جان خود را در راه دفاع از میهن تقدیم نظام اسلامی کرده بود، افزود: قطعا یاد و نام شهدا در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه خواهد ماند و از یادها فراموش نخواهد شد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرد: قطعا راه شهدای این حادثه ادامه خواهد یافت و همرزمان شجاع آنان مسیر عزت، پیشرفت و تقویت روز افزون نظام و میهن اسلامی را با همان تعهد، همت و صلابت تداوم خواهند بخشید.
 وی اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش‌های فاخر و ماندگاری را در نظام اسلامی داشته و منشاء خدمات فراوانی بودند.
استاندار خراسان شمالی انفجار در یکی از پادگان‌ها و شهادت جمعی از پاسداران را به ساحت مقدس امام زمان (عج) تبریک و تسلیت گفت و با بازماندگان این انفجار ابراز همدردی کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت به خراسان شمالی در آینده نزدیک انجام خواهد شد، گفت: بر همین اساس نشستی با شرکت فرمانداران و برخی از مدیران دستگاه‌ها برای پیگیری مصوبات به مدت 12 ساعت از صبح تا شب گذشته برگزار و مقرر شد تا دستگاه‌ها و در راس آن فرمانداری‌های هر شهرستان پیگیر مصوبات سفرهای استانی گذشته و پیش روی هیئت دولت باشند.
شفقت تصریح کرد: خبرنگاران نیز ضمن رصد مصوبات، پیگیر روند اجرای این پروژه‌ها بوده تا پروژه‌های سفر اجرا و محقق شود.
وی با بیان اینکه محوریت سفر دور چهارم رئیس جمهور به خراسان شمالی اشتغال زایی است، خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه مسئولان استان بحث اشتغالزایی بوده تا برنامه‌های دولت برای رفع معضل بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان تحقق یابد.
استاندار خراسان شمالی همچنین مهمترین برنامه خود در استان را تامین زیرساخت ها در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و گفت:‌ با تامین این زیرساخت‌ها شاخص‌ها ارتقا یافته و جایگاه استان در کشور بهبود یابد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول