اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

نقد رسانه‌ها موجب اعتباربخشی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: نقد رسانه‌ها موجب اعتباربخشی استان می‌‌شود.

نقد رسانه‌ها موجب اعتباربخشی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌ا‌لاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی شاغلان و فعالان رسانه‌های استان مازندران که در دانشگاه پیام نور مازندران برگزار شد با بیان اینکه آموزش دارای جایگاه ویژه‌ای است، اظهار داشت: انسان همواره در تغییر و تحول است ولی پذیرای هر تحولی نیستیم، تغییر باید احسن الحال باشد.
وی با تاکید بر اینکه اگر جامعه پویا تحول نداشته باشد همچون آبی ساکن می‌گندد، تصریح کرد: افراد مدرن باید افکار و رویدادی به‌روز داشته باشند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه اگر هر فردی در جامعه خود با تکنولوژی نوین همگام باشد حوادث عالم او را در اختیار نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: مجهز شدن به آموزش‌های نوین ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و استمرار آموزش باید مورد توجه همه قرار گیرد.
وی تنها راه نجات جامعه را توجه به اصحاب اندیشه دانست و گفت: رسانه‌ها می‌توانند جامعه را به جایگاه متعالی سوق دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با تاکید بر اینکه باید برای اصحاب رسانه جایگاه رفیعی قائل شد، بیان داشت: خدمات ارشاد اسلامی استان مازندران به خبرنگاران مورد سئوال همه مدیران کشوری قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه رسالت شغلی خبرنگاران همچون کار انبیا است، اظهار داشت: هم‌اکنون در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تحریم‌هایی از سوی نظام سلطه قرار گرفته‌ایم که رسانه‌ها می‌توانند بستری ایجاد کنند تا همسویی و درک متقابل بین مردم و مسئولان در جامعه ایجاد شود.
ابراهیمی نظرات نقدگونه خبرنگاران را با اهمیت دانست و گفت: برخی انتقادات موجب می‌شود با آسیب‌شناسی به فعالیت‌های کیفی‌تری بپردازیم.
وی خاطرنشان کرد: مازندران در انجام کارهای آموزشی استانی منحصر به فرد است و این امر نشان از ارزشی است که برای قشر رسانه‌ای در استان قائل می‌شویم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مازندران نقد رسانه‌ها را تحسین‌برانگیز دانست و اذعان داشت: نقدها موجب اعتباربخشی استان می‌شود.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول