اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت خانه مطبوعات، ارشاد و پیام نور

کارگاه آموزشی ویژه فعالان رسانه‌ای مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی با حضور 120 فعال رسانه در مازندران آغاز شد.

کارگاه آموزشی ویژه فعالان رسانه‌ای مازندران آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران صبح امروز در کارگاه آموزشی ویژه شاغلان و فعالان رسانه‌ای استان که در دانشگاه پیام نور مازندران برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از رتبه 30 به جایگاه نهم در سطح کشور رسید که از فعالیت و خرد جمعی همه اقشار مختلفی که به نحوی با فرهنگ و ارشاد متصل‌اند، به دست آمد.
اسماعیل فلاح اضافه کرد: ارشاد اسلامی استان مازندران در برگزاری جشنواره‌های مختلف صاحب قدرت محسوب می‌شود و زمینه راهیابی به سه سطح برتر در جشنواره شهید رجایی حق این اداره کل است.
فلاح با تاکید بر اینکه ارباب رجوع نباید در روند فعالیت‌های اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معطل شوند، خاطرنشان کرد: با ایجاد سیستم اتوماسیون اداری روزانه حدود 150 نامه به معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارجاع می‌شود که در اسرع وقت نامه‌های رسیده بررسی می‌شوند.
وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دور از شعار به مشکلات عدیده مردم در این بخش رسیدگی می‌کند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در تقویت هنرمندان، اصحاب رسانه و نیز انجمن‌های تخصصی دریغ نمی‌کند.فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ارتباط خوبی با اصحاب رسانه دارد و مدافع حقوق این اقشار است.
فلاح درباره عضویت در صندوق حمایت از هنرمندان، این حرکت را گامی برای توانمند‌سازی رسانه‌ها دانست و گفت: صندوق حمایت از هنرمندان مزایایی را برای اصحاب رسانه پیش‌بینی کرده است.
وی اظهار داشت: امسال همه کسانی که در بخش فرهنگ، ادب و هنر دغدغه دارند تا در فرایند فعالیت‌های فرهنگی خروجی مطلوب داشته باشد، تا پایان سال برنامه‌های خوبی برای توسعه فرهنگی استان در دستور کار داریم که نمایشگاه بزرگ کتاب استان مازندران با دعوت 400 ناشر از هشتم تا 14 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاهی استان برگزار می‌شود.
فلاح اظهار داشت: امسال مانند سال گذشته بن و یارانه کتاب به مراجعه کننده‌های نمایشگاه تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/خ۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول