اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و ترابری گلستان خبر داد

حذف و اصلاح 18 نقطه پرحادثه گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و ترابری استان گلستان گفت: برای حذف و اصلاح 18 نقطه پرحادثه در سال 1390 نیز مبلغ 41 میلیارد و 500 میلیون ریال مصوب شده است.

حذف و اصلاح 18 نقطه پرحادثه گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی جوان‌شورابی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: برابر برداشت میدانی 144 محدوده پرحادثه در استان شناسایی شده که از این تعداد 90 مورد به عنوان نقطه پرحادثه و 54 مورد به عنوان محدوده پرحادثه شناسایی شده است.
وی تصریح کرد: اقداماتی که در سنوات گذشته انجام شده در سال 1387 با اعتبار 41 میلیارد ریال هشت نقطه، در سال 1388 با اعتبار 44 میلیارد و 76 میلیون ریال در 15 نقطه و در سال 1389 با اعتبار 2/41 میلیارد و 200 میلیون ریال در 16 نقطه برای ساماندهی و حذف نقاط پرحادثه صورت گرفته است.
مدیر کل راه و ترابری استان گلستان همچنین گفت: با شروع بارش برف و باران‌های سنگین 303 نفر در قالب 31 اکیپ در آماده‌باش هستند.
جوان‌شورابی بیشترین محورهای برفگیر استان را محور خوش‌ییلاق، جنگل گلستان، گردنه چناران (در راه‌های اصلی)، گلیداغ، درازنو، افراتخته، اولنگ، چهارباغ و توسکستان اعلام کرد.
وی ادامه داد: از مجموع 5 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان گلستان یک‌هزار و 242 کیلومتر و 41 گردنه برف‌گیر است.
جوان‌شورابی ارائه خدمات مؤثر اقتصادی و قابل قبول در راستای برقراری شرایط مناسب ترافیکی برای تردد ایمن وسایل نقلیه در زمستان، انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی در اسرع وقت و در راستای کاهش یخ‌زدگی سطح راه شامل برف‌روبی و پاشیدن مواد کنترل‌کننده‌ برف و یخ، به حداقل رساندن میزان برف باقیمانده در سطح راه، گشت و نظارت مستمر در محورهای برف‌گیر توسط اکیپ‌های راهداری زمستانه، کمک به خودروهای در راه‌مانده در برف و همکاری با پلیس راه در امر تردد و ایمنی در مواقع برفی را از جمله اقدامات این اداره کل در ایام برفی دانست.
مدیر کل راه و ترابری استان گلستان گفت: ارتباط با سازمان هواشناسی برای اخذ گزارشات پیش‌بینی هوا، تشکیل جلسه هماهنگی روسای ادارات تابعه با روابط عمومی استان، برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات مشترک با روسای ادارات و پلیس راه و هلال‌احمر برای اطلاع‌رسانی از جمله اقدامات برای هماهنگی با دیگر دستگاه‌های مرتبط با راه‌ها در فصل زمستان از سوی این اداره کل است.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول