اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‎بار در گلستان انجام شد

گلستان میزبان مسابقه ملی حرف دل

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: مسابقه ملی حرف دل با مضمون ایثار و شهادت برای نخستین‎بار در گلستان برگزار می‎شود.

گلستان میزبان مسابقه ملی حرف دل
محمدعلی طالع‎زاری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار داشت: مسابقه‎ای که در قالب جملات قصار و کلمات زیبا با موضوع ایثار و شهادت فراخوان شده، برای تکمیل و رسیدن به یک بانک اطلاعاتی منسجم است.   
وی با بیان اینکه مفاهیم تجمیع شده در نهایت به صورت کتاب، نوشته و یا بنر در سطح شهر در می‎آید، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تمام کتب و مجلات در حال حاضر به‎صورت خارجی و یا برگرفته از احادیث و آیات و روایات است تلاش کردیم تا با نظر کارشناسان در این حوزه برای نخستین بار در گلستان شاهد یک کار جدید پژوهشی با مفهوم ایثار و شهادت باشیم.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: برای شرکت در این مسابقه متقاضیان می‎توانند جملات قصار را یا خودشان تولید کنند و یا از وصیت‎نامه‎های شهدا استفاده کرده و در این مسابقه شرکت کنند.
طالع‎زاری اذعان داشت: مهلت ارسال آثار در این مسابقه ملی تا 22 اسفند سال‎ جاری همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود و هر یک از شرکت‌کنندگان می‎توانند جملات کوتاه خود را از طریق سامانه پیام کوتاه 3000756111، پست الکترونیک www.golestanisar.ir و pazh_gol@yahoo.com و یا از طریق تلفن 3-01712350702 مکاتبه کنند.
وی در پایان متذکر شد: به برندگان این مسابقه ملی که بتوانند زیباترین جملات را با مفهوم ایثار و شهادت ارسال کنند جوایز نفیسی اهدا خواهیم کرد و هیچ محدودیتی در تعداد برندگان نخواهیم داشت.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول