اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع):

جریان انحرافی مانند کف روی آب است/ مردم انحرافیون را کنار می‌زنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: جریان انحرافی مانند کف‌های روی آب است که مردم آنها را کنار می‌زنند.

جریان انحرافی مانند کف روی آب است/ مردم انحرافیون را کنار می‌زنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین نوفرستی صبح امروز در گردهمایی سیاسی بسیج سپاه قاین اظهار داشت: هر کلامی بالا نمی‌رود و انسان را رشد نمی‌دهد، هر عملی ارزش ندارد و عملی ارزش دارد که از روی اخلاص باشد، از میان مومنین عده‌ای هستند که بر عهد و پیمان خود می‌مانند.
وی ادامه داد: عده‌ای به شهادت می‌رسند، عده‌ای می‌مانند و مهم این است که در مسیرشان تغییری نباشد.
 
*قدرت تحلیل را برای جامعه اسلامی فراهم کنیم
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: باید از خدا بخواهیم به ما گاهی حق‌بینی و حق‌شناسی عنایت کند تا بتوانیم به تحلیل برسیم، زیرا امروز ما نمی‌توانیم با وجود پیشرفت جامعه اطلاعات فضا را با یک سخنرانی و تحلیل عوض کنیم.
نوفرستی تاکید کرد: ما خودمان یک رسالت داریم که حق را بفهمیم و بشناسیم و به عنوان بازوی ولایت قدرت تحلیل را برای جامعه اسلامی فراهم کنیم و متوجه باشیم که جامعه اسلامی ما باید به تحلیل برسد و به موقع اقدام کند.
وی با بیان اینکه خیلی‌ها در حادثه کربلا بودند که راه را نشناختند، گفت: نخستین مرحله شناخت است و اگر شناخت و معرفت عمیق نباشد انسان نخواهد توانست به کمال برسد و آنجا که سخن از سرعت و آمدن به میدان است تنبلی نمی‌شود و باید سرعت و اقدام متناسب با زمان انجام دهیم.
 
* جامعه را با ولایت باید پیوند بدهیم
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی افزود: اینکه از هم‌دیگر سبقت بگیریم تا به مراحل تکامل برسیم و برای دیگران الگو شویم، به هر میزان که لیاقت معرفت و شناخت داشتیم توفیق عمل پیدا می‌کنیم.
نوفرستی اضافه کرد: بشر پیوسته در دین به عنوان شریعت قطعا باید از رهبران الهی خود الگو بگیرد و ما باید کاری بکنیم مانند اوایل انقلاب که مردم لیاقت داشتند و آن استقبال تاریخی را از امام انجام دادند.
وی اظهار داشت: ما باید در مجموعه بسیج تلاش کنیم جامعه را با ولایت پیوند بدهیم، هر چند که دشمنان سعی می‌کنند امت را از امام جدا کنند.
نوفرستی تصریح کرد: بیداری اسلامی در کشورها راه افتاده و در مقابل آنها حاکمانشان ایستاده‌اند و امروز با حوادث مختلفی که در جامعه و جهان اتفاق می‌افتد احساس می‌شود که جامعه نیاز به رهبری دارد.
 
* جریان انحرافی در سیستم دولت هم نفوذ کرده‌اند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی مانند کف‌های روی آب هستند که مردم آنها را کنار خواهند زد و متاسفانه در سیستم دولت هم نفوذ کرده‌اند.
نوفرستی با بیان اینکه مردم ما پشت سر رهبری حرکت می‌کنند، یادآور شد: مردم ما به آن ظرفیت رسیده‌اند که رهبرشان را خوب بشناسند و دچار انحراف نشوند.
انتهای پیام/ش10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول