اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جریان انحرافی بدتر از فتنه است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و احزاب برای از بین بردن توطئه‌های داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: جریان انحرافی از جریان فتنه بدتر است.

جریان انحرافی بدتر از فتنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط ‌عمومی دفتر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سیدحسین نقوی‌حسینی گفت: ایران اسلامی در حال تدارک برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین نهاد مردم‌سالاری دینی است، زیرا به گفته مقام معظم رهبری انتخابات باید پشتوانه امنیت کشور باشد.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: باید قدر نعمت بزرگ آزادی حضور و مشارکت در تعیین سرنوشت و انتخاب سلیقه مورد دلخواه خود را بدانیم که به برکت مجاهدت‌های امام راحل و خون شهدا نصیب ما شده است.
وی ادامه داد: هنوز از حافظه تاریخی‌مان پاک نشده که پیش از انقلاب اسلامی نمایندگان را از میان عمال حاکمیت برمی‌گزیدند و اکنون به برکت جمهوری اسلامی یکی از سالم‌ترین، آزادترین و آگاهانه‌ترین انتخابات دنیا در نظام مردم‌سالاری دینی برگزار می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یکی از وجوه قدردانی از این نعمت را توجه به قانون در تمام مراحل انتخابات دانست و تصریح کرد: مجریان انتخابات، ناظران، نامزدها و طرفداران آنها، احزاب، جریان‌ها و گروه‌ها باید خود را ملزم به رعایت قانون بدانند تا دشمنان ملت و نظام زمینه‌ای برای فتنه و توطئه پیدا نکنند.
وی یادآور شد: فتنه‌گران و توطئه‌گران داخلی و خارجی مترصد اشتباهات و کوتاهی‌های ما هستند، بنابراین باید چشم و گوش را باز کرد و با محور قرار دادن منافع ملی کشور و نظام، حرکتی وحدت‌گرایانه و صمیمی در پیش گرفت و راه را بر هر توطئه‌ای بست.
نقوی حسینی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و احزاب گفت: میدان انتخابات میدان خدمت و مجاهدت به نظام و ملت است و در چنین میدانی باید با هدف عمل خیر و ادای تکلیف وارد شد و با نیت الهی عمل کرد و در این مسیر غیبت، اهانت و تخریب دیگران جایی ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: توصیه می‌کنم به شدت بر رفتار و گفتار خود نظارت کنیم تا عرصه خدمت و جهاد به محل گناه و معصیت تبدیل نشود و بهترین روش در این مسیر پرداختن به طرح نظرات و برنامه‌های خود و پرهیز از پرداختن به دیگران است.
وی از مردم خواست مانند همیشه با تحقیق و بررسی دقیق درباره نامزدهای انتخاباتی بر شناخت اصلح تأکید داشته باشند.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تعهد، تخصص، استقلال در رأی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری و التزام عملی به ولایت فقیه، استکبارستیزی، توان مقابله با زیاده‌طلبی‌های آمریکا و هم‌پیمانان غربی، مرعوب نشدن در مقابل تهدیدات غرب، ساده‌زیستی و پرهیز از اسراف در تبلیغات انتخاباتی، مردمی بودن، عدم وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت، داشتن مرزبندی شفاف و قاطع در مقابل فتنه‌گران و جریان انحرافی بدتر از فتنه و نیز جریان فساد اقتصادی را از جمله شاخص‌های قابل توجه در انتخاب نمایندگان دانست.
وی خواستار توجه دولت به شرایط کارگری از جمله حوزه انتخابیه خود شد.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول