اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

جریان انحرافی کمترین اعتقادی به ولایت فقیه ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: مواظب انحرافیون و نیرنگ آنها باشید زیرا اعضای جریان انحرافی مانند فتنه که اعتقاد عملی به ولایت نداشتند، کمترین اعتقادی به ولایت و اصول انقلاب ندارند.

جریان انحرافی کمترین اعتقادی به ولایت فقیه ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید فرج‌الله موسوی ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، پرهیزکاری، ترس از خداوند، اظهار کرد: تقوا بهترین چیزی است که بندگان خدا به آن سفارش شده‌اند و پیامبران بهترین راهکار و ارمغان برای هدایت مردم را تقوا دانستند.
وی افزود: کسانی که به تقوا، پرهیزگاری و ترس از خداوند نزدیک‌تر باشند به پیامبران خدا نزدیک‌تر هستند.
خطیب جمعه گچساران با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: رشد و پرورش روح در پرتو بیان احکام الهی، حلال و حرام، زشتی‌ها و ناهنجاری‌ها است.
موسوی، سکوت و خاموشی را بهتر از سخن گفتن بی‌جا و به دور از عقل و منطق دانست و ابراز داشت: در روایات و احادیث الهی سکوت و خاموشی بهتر از سخن بیهوده عنوان شده و کسی از سکوت و خاموشی خود پشیمان نشده است.
وی با طرح این سئوال که آیا در برابر ظلم و ستم ظالم باید سکوت کرد، عنوان داشت: سکوت و خاموشی در برابر ظلم، ستم و ناهنجاری‌ها خلاف ضروریات و احکام توصیه شده در اسلام است.
موسوی تأکید کرد: منظور از سکوت و خاموشی، جلوگیری از هرزه‌گویی و فساد کلام و گفتار است.
خطیب جمعه گچساران در خطبه‌ دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به میلاد امام موسی بن جعفر (ع) و برگزاری کنگره آن امام همام در محل امامزاده جعفر(ع) گچساران گفت: حضور باشکوه مردم، اندیشمندان، متفکران و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در کنگره امام موسی بن جعفر(ع) قابل تقدیر و تشکر است.
موسوی ادامه داد: اعتقاد، گره‌خوردگی مردم بزرگوار، ولایت‌مدار و دیندار گچساران به اهل بیت(ع) دلیل اصلی این حضور با شکوه بود.
وی ابراز داشت: بیش از 90 درصد امامزاده‌هایی که در سراسر دنیا وجود دارند از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) هستند و بیشتر در فارس و کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان متمرکز شده‌اند.
این مقام علمی و مذهبی گچساران وجود مقدس امامزاده‌ها در منطقه جنوب کشور را سبب متبرک‌ شدن این مناطق دانست.
موسوی خطاب به مردم گفت: مواظب انحرافیون و نیرنگ آنها باشید زیرا اعضای جریان انحرافی مانند فتنه که اعتقاد عملی به ولایت نداشتند، کمترین اعتقادی به ولایت و اصول انقلاب ندارند.

*مردم مواظب نیرنگ انحرافیون باشند
امام جمعه گچساران جریان انحرافی را جریانی خرافی دانست و ابراز داشت: انحرافیون در برگزاری جلسات در سفره غذای خود غذای اضافی می‌گذارند و آن را متعلق به امام زمان(ع) می‌دانند.
موسوی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب امام، محرومان و شهیدان است و مردم مواظب فریب و نیرنگ انحرافیون باشند و با بصیرت و آگاهی نقشه‌های انحرافیون را نقش بر آب کنند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول