اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 دی‌ماه جاری

252 مبلغ به امام‌زاده‌های شاخص اصفهان اعزام شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از 24 دی‌ماه جاری 252 مبلغ از استان و خارج از استان به امام‌زاده‌های شاخص موجود در سطح استان اعزام شده‌اند فعالیت آنها تا پایان ماه صفر جاری ادامه دارد.

252 مبلغ به امام‌زاده‌های شاخص اصفهان اعزام شده‌اند
حجت‌الاسلام عبدالحسین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه زمینه‌ها و بستر‌های فعالیت مبلغان در بارگاه بقاع متبرکه استان فراهم شده است، اظهار داشت: در سال‌جاری این اداره 45 نفر مبلغ متخصص را از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درخواست کرده است.
وی با اشاره به اینکه این افراد برای ایام صفر به این مناطق اعزام می‌شوند، اضافه کرد: مبلغان اعزامی در ایام صفر به صورت مشاوره دینی، شبهه شناسی، پاسخ به مسائل شرعی و دیگر زمینه‌ها در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه استان فعالیت می‌کنند.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر این افراد به 23 شهرستان اصفهان اعزام شده‌اند و با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان‌ها از مبلغان اعزامی به این مناطق استفاده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 197 نفر از مبلغان اعزامی از داخل استان هستند، افزود: به صورت کلی 252 مبلغ از استان و خارج از استان به امام‌زاده‌های شاخص موجود در سطح استان اعزام شده‌اند.
مرادی به زمان آغاز فعالیت‌های فرهنگی این افراد در امام‌زاده‌های موجود در استان اشاره کرد و بیان داشت: تمامی این افراد فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را از 24 دی‌ماه جاری در بارگاه بقاع متبرکه موجود در استان آغاز کرده‌اند و فعالیت‌های آنها تا پایان ماه صفر جاری ادامه دارد.
وی با اشاره به هدف از فعالیت‌های این افراد در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه موجود در سطح استان تاکید کرد: ترویج و احیای شعائر و معارف اسلامی میان مردم، آشنایی مردم با وقف و مسائل مربوط به آن و شناساندن ارزش‌های اسلامی به تمامی مردم از مهم‌ترین اهداف فعالیت این افراد است.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به فعالیت این افراد در سال‌های گذشته نیز در اماکن مذهبی موجود در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: مبلغان با فعالیت خود در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه مردم را از مسائل روز جامعه آگاه می‌کنند و بصیرت مردم را در زمینه‌های مختلف افزایش می‌دهند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول