اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

بررسی مشکلات مددجویان امامزاده یحیی در شهرستان چرام

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد و قائم مقام کمیته امداد این استان با حضور در روستای امامزاده یحیی شهرستان چرام مشکلات مددجویان در این روستا را بررسی کردند.

بررسی مشکلات مددجویان امامزاده یحیی در شهرستان چرام
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات مددجویان امامزاده یحیی در شهرستان چرام برگزار شد با تاکید بر خانه‌دار شدن مردم به ویژه مددجویان اظهار داشت: باید همه تلاش خود را برای ساخت مسکن مددجویان در روستاها به کار ببندیم تا زمینه ماندن مردم در روستاها بیش از پیش فراهم شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با همکاری کمیته امداد، اعتبارات اولیه و کمک‌های بلاعوض از محل سفر رئیس جمهوری به این استان برای ساخت مسکن مددجویی اقدام می‌شود.
وی بیان داشت: کمیته امداد خدمات ارزشمندی را به ویژه در مناطق محروم انجام داده که افتخاری برای این نظام محسوب می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه، گفت: هدف کمیته امداد خدمت به مردم بوده که مایه افتخار است و اگر این خدمات به سادات باشد موجب افتخار بیشتری خواهد بود.
ارسلان جلال‌فرد افزود: سیاست‌های توانمندسازی مددجویان به‌خصوص در زمینه اشتغال و مسکن اولویت مهم در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با اشاره به رویکرد جدید این نهاد در ساخت مسکن بیان داشت: در این طرح کمیته امداد با مشارکت خود مددجویان یا بستگان آن‌ها به ساخت مسکن اقدام می‌کند.
جلال‌فرد گفت: کمیته امداد آماده اجرای این طرح است و اگر نیاز به افزایش سهمیه در مناطق محروم باشد، آمادگی لازم را در این خصوص داریم.
وی ابراز داشت: 241 مورد تعمیرات مسکن در سال جاری با اعتبار یک میلیارد و 340 میلیون ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
به گزارش فارس، در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه قائم مقام کمیته امداد این استان از نزدیک با چند خانواده مددجو دیدار کرده و دستورات لازم برای برطرف شدن مشکلات آن‌ها صادر شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول