اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 900 سال

دومین مراسم اربعین حسینی در حرم امامزاده هیبت‌الله (ع) برگزار شد

خبرگزاری فارس: بعد از گذشت 900 سال، با تلاش رسانه‌ای خبرگزاری فارس دومین مراسم اربعین حسینی در حرم امامزاده هیبت‌الله (ع) لاله آباد بابل برگزار شد.

دومین مراسم اربعین حسینی در حرم امامزاده هیبت‌الله (ع) برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، دومین مراسم اربعین حسینی در حالی شب گذشته در مزار امامزاده هیبت‌الله (ع) از نوادگان اصلی امام موسی کاظم (ع) در آستانه داودکلا از بخش لاله آباد بابل برگزار شد که مزار این امامزاده مملو از عزاداران حسینی از نقاط مختلف مازندران بوده است.
مزار امامزاده هیبت‌الله(ع) که بعد از گذشت 900 سال با تلاش رسانه‌ای خبرگزاری فارس در سال 88 شناسایی و بازسازی شده، در حال حاضر به عنوان یکی از امامزاده‌های شاخص مازندران مامن و پناهگاه بسیاری از عاشقان و دلسوختگان اهل بیت پیامبر اکرم(ص) است.
بنابه گفته سیف‌الله حسن‌زاده متولی مزار امامزاده هیبت الله (ع) استقبال زائران حسینی از مزار این امامزاده به حدی است که در حال حاضر بیشتر هزینه بازسازی این امامزاده از طریق جمع‌آوری نذورات مردمی در حال انجام است.
با توجه به بارش شدید باران، بسیاری از عزاداران از نقاط مختلف مازندران در دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی برای عرض ادب و تسلیت به ساحت مقدس خاندان اهل بیت عصمت و طهارت در مزار شریف فرزند رسول خدا (ص) حضور یافته و به نوحه و عزاداری پرداختند.
یکی از عزاداران حسینی به خبرنگار فارس گفت: امامزاده هیبت‌الله(ع) و امامزاده عزیزالله(ع) از نوادگان اصلی امام موسی کاظم (ع) هستند که از گذشته‌های دور مورد توجه ویژه مردم بخش لاله‌آباد و شهرهای همجوار بودند.
رضا موسوی افزود: امسال دومین سالی است که به عنوان عزادار حسینی از هیئت کرکلا بخش لاله آباد در مراسم اربعین حسینی بر مزار امامزاده هیبت الله(ع) حضور یافته و مردم این روستا و روستاهای همجوار ابراز عشق و ارادت به ساحت مقدس این مزار امامزاده را مدیون و مرهون تلاش خبرگزاری فارس هستند.
وی بیان داشت: مزار امامزاده هیبت‌الله‌(ع) حدود 900 سال در بین نیزارهای روستاهای داودکلا بابل گم شده بود و پیگیری اهالی روستا برای شناسایی و بازسازی این امامزاده سال‌های سال بی‌نتیجه ماند تا اینکه با تلاش رسانه‌ای خبرگزاری فارس در سال 88 شناسایی و بازسازی شد.
دیگر عزادار حسینی به خبرنگار فارس عنوان کرد: امروز به عنوان یکی از عزاداران حسینی که بعد از سال‌ها شاهد بازسازی این امامزاده و حضور پرشور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در این مکان متبرک هستم بسیار خوشحالم.
فاطمه اسماعیلی تصریح کرد: در حال حاضر با مشارکت جدی مردم روستا و کمک‌های خیران از نقاط مختلف کشور بازسازی امامزاده هیبت الله(ع) به شکل مطلوبی در حال انجام است، اما انتظار داریم با توجه به مظلومیت 900 ساله این امامزاده، مسئولان استان و شهرستان توجه ویژه‌ای به این امامزاده داشته باشند.
وی اذعان داشت: امروز کشور ما به برکت وجود ائمه معصومین (ع) و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری از هر گزند و تهدید دشمنان در امان بوده و به برکت انوار امام حسین (ع) همه توطئه دشمنان با شکست مواجه شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول