اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

اعتبار ویژه برای نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به استقبال کم‌نظیر مردم و مسئولان استان بوشهر از نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی، برای برپایی این نمایشگاه در سال آینده اعتبار ویژه‌ای اختصاص می‌یابد.

اعتبار ویژه برای نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، محمد حسین جهانبخش صبح امروز در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه از صدر اسلام تا بیداری اسلامی در روستای فقیه حسنان دشتی استان بوشهر، ضمن تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و یارانش و تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس و 16 شهید روستای فقیه حسنان از هیئت ابوالفضل و مسئول برگزاری نمایشگاه تقدیر کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه تجلی واقعی کربلا و حماسه‌های از صدر اسلام و سختی‌هایی است که بر پیامبر عظیم‌‌الشأن و یارانش از جمله سلمان، ابوذر، میثم، مقداد، سمیه و یاسر وارد آمد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در طول تاریخ برای حفظ اسلام خون‌ها داده شده یادآور شد: در تداوم راه خونین امام حسین (ع) انقلاب اسلامی با رهبری‌های حکیمانه امام راحل عظیم‌‌الشأن به پیروزی رسید و این آرزوی امامان معصوم (ع) و پیامبراسلام (ص) که تشکیل حکومت اسلامی بود تحقق پیدا کرد.

وی ادامه داد: ما برای تحقق و تداوم انقلاب اسلامی خون‌ها داده‌ایم و بیش از 250 هزار شهید و میلیون‌ها جانباز و ایثارگر تقدیم نظام کرده‌ایم.

نماینده ارشد دولت دهم در استان بوشهر تصریح کرد: هم خون داده‌ایم و هم خون دل می‌خوریم تا این انقلاب و نظام و ولایت فقیه باقی بماند.

وی خاطر نشان کرد: امام (ره) می فرمایند: امام زمان (عج) هم فدای اسلام می‌شود و ما امروز به عنوان کسانی که ان‌شاءالله می‌خواهیم زمینه ساز حکومت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) باشیم و این انقلاب و این پرچم را به دست آن امام زمان تقدیم کنیم باید که رنج‌ها ببریم و سختی‌ها بکشیم.

جهانبخش یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند دنیا بداند ما امروز در شرایط شعب ابیطالب با آن سختی‌ها نیستیم اما امروز در شرایط بدر و خیبریم و در اوج پیروزی و اقتدار قرار داریم.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت رهبری‌های امام راحل، خون پاک شهیدان، رهبری‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلام مقام معظم رهبری و پشتیبانی شما مردم از این نظام و ولایت ایران اسلامی سرافراز و استوار است.

استاندار بوشهر افزود: شما مردم روستای کوچک فقیه حسنان یک کار بزرگی را انجام داده‌اید که این کار بزرگ در کل استان بوشهر انجام نشده است.

وی ادامه داد:  شما مردم فقیه حسنان با امکانات کم کار بزرگی را انجام داده‌اید که دل همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به یاد آن حماسه‌ها و از خودگذشتگی‌ها می‌افتد.

جهانبخش گفت: من فقط می‌توانم بگویم تکریم کنیم این کار شایسته و ارزشمند را و زحمات شما مردم و کسانی که زحمت کشیده‌اند را پاس بداریم.

وی افزود: شما مردم فقیه حسنان برای عزت‌بخشی و مظلومیت اهل بیت(ع) این نمایشگاه را برپا کرده‌اید و امیدواریم در سال‌های آینده تداوم داشته باشد.

جهانبخش مردم فقیه حسنان را مردمی متدین، دین‌مدار، خداباور و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عنوان کرد و افزود: من هم تلاشم این است ان‌شاءالله آن خواسته مردم که دفن شهید گمنام در روستا است را دنبال کنم تا بتوانیم شهیدی را در این روستا خاکسپاری کنیم و امیدواریم که ما در اربعین سال آینده پیکر مطهر شهید گمنام را در محل همین نمایشگاه داشته باشیم و روزبه‌روز شاهد حضور مردم در روستا باشیم.

وی اضافه کرد: از فرماندار خواسته‌ام تا در زمینه مسکن مهر زمین مورد نظر را برای جوانان پیگیری کنند تا مسکن مهر در این روستا تحقق پیدا کند و جوانان بیشتری به روستاها برگردند و زمینه رشد، پیشرفت و توسعه مملکت، شهر، روستا و زادگاه خود را فراهم کنند.

استاندار بوشهر در پی در خواست جوانان ولایتمدار این روستا گفت: در سال آینده سالن چند منظوره در کنار نمایشگاه این روستا احداث می‌شود تا هم مراسمات در آن برگزار و هم سالنی باشد تا جوانان بتوانند در آن ورزش کنند.

وی افزود: به مسئولان اداره‌ای که در برپایی این نمایشگاه همکاری کرده‌اند از طرف فرماندار شهرستان لوح تقدیر اهدا می‌شود.

جهانبخش گفت: وظیفه ما این است اعتباراتی برای برگزاری این نمایشگاه بزرگ و مهم در سال آینده اختصاص یابد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول