اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر غرفه انتشارات دارالحجه و نمایندگی انتشارات الامیره بیروت:

برپایی نمایشگاه کتاب حوزه در گسترش فرهنگ اسلامی موثر است

خبرگزاری فارس: مدیر غرفه انتشارات دارالحجه و نمایندگی انتشارات الامیره بیروت، برپایی نمایشگاه کتاب حوزه در شهر قم به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام را در گسترش فرهنگ اسلامی موثر دانست.

برپایی نمایشگاه کتاب حوزه در گسترش فرهنگ اسلامی موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، عبدالحسین افراوی گفت: در دومین نمایشگاه کتاب حوزه با 370 عنوان کتاب حضور پیدا کردیم.
وی بر ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تاکید کرد و ابراز داشت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب که در اصل نشر فرهنگ است، بسیار بااهمیت است و باید در این زمینه تلاش دوچندان صورت گیرد.
مدیر غرفه انتشارات دارالحجه و نمایندگی انتشارات الامیره بیروت خاطر نشان کرد: همانطور که همه مسئولان و دلسوزان عرصه فرهنگ تاکید می‌کنند در این عرصه هرچقدر هم که کار شود باز کم است و باید از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کرد.
وی تاکید کرد: قم باید به عنوان ام‌القرای جهان اسلام در راستای گسترش فرهنگ اسلامی پیشگام باشد که در همین راستا برپایی نمایشگاه کتاب حوزه بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد.
افراوی در ادامه با اشاره به فضایی که به غرفه انتشارات دارالحجه و نمایندگی انتشارات الامیره بیروت اختصاص داده شده است، گفت: فضایی که به ما اختصاص داده شده است برای عرضه 370 عنوان کتاب بسیار کوچک است به همین دلیل بسیاری از کتاب‌های ما هنوز در معرض دید علاقمندان قرار نگرفته است.
وی همچنین با اشاره به تخصصی بودن نمایشگاه کتاب حوزه ابراز داشت: امیدواریم به همت مسئولان برگزاری شاهد نمایشگاه خوب و تاثیرگذاری باشیم.
انتهای پیام/م30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول