اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایشگاه‌های استانی انتشارات امیرکبیر:

برگزاری نمایشگاه‌های کتاب تخصصی در قم ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایشگاه‌های استانی انتشارات امیرکبیر گفت: استان قم به دلیل وجود مراکز دانشگاهی و حوزوی از شهرهای شاخص فرهنگی ایران بوده و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب تخصصی در قم ضروری است.

برگزاری نمایشگاه‌های کتاب تخصصی در قم ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، رضا مرادی با اشاره به دومین سال حضور انتشارات امیرکبیر در نمایشگاه‌های کتاب قم اظهار کرد: در سال گذشته استقبال مردم از کتاب‌های معرفی شده توسط این انتشارات بسیار مثبت بود.
وی افزود: طلاب و دانشجویان می‌توانند نیازهای مختلف خود را به وسیله کتاب‌های عرضه شده در این غرفه برطرف کنند اما باید به این نکته نیز توجه کرد که برگزاری نمایشگاه کتاب در زمان شروع سال تحصیلی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، فرصت بهتری را در اختیار علاقه‌مندان به علم و اندیشه برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز خود فراهم می‌کند.
مسئول نمایشگاه‌های استانی انتشارات امیرکبیر با تاکید بر حضور انتشارات امیرکبیر در نمایشگاه‌های دائمی کتاب استانی در صورت تامین فضای مناسب گفت: استان قم به دلیل وجود مراکز دانشگاهی و حوزوی از شهرهای شاخص فرهنگی ایران بوده و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب تخصصی در قم ضروری است.
وی خاطر نشان کرد: در صورتی که نمایشگاه‌های دائمی کتاب در قم تشکیل شوند، مسئولین باید در زمینه تامین کتاب‌های مورد نیاز هر نمایشگاه دقت کافی داشته و ناشرانی را که دارای آثار مرتبط با موضوع هر نمایشگاه هستند، سامان‌دهی کنند.
مرادی در ارتباط با فعالیت‌های کمیته حمایت از کتاب‌های ارزشمند افزود: به طور یقین حمایت از آثار شاخص که سال‌های دراز امکان چاپ را نداشته‌‌اند کمک شایان توجهی به محققان و دوستداران علم می‌کند زیرا کسانی که به اینگونه کتاب‌ها نیاز دارند، مجبورند در شرایط فعلی با قیمت‌های گزاف این آثار را به صورت دست دوم تهیه کنند.
مسئول نمایشگاه‌های استانی انتشارات امیرکبیر با تاکید بر تلاش مسئولین به منظور حل مشکلات تولید و نشر کتاب در سراسر کشور تصریح کرد: باید زمینه فعالیت همه ناشران در امر نشر و توزیع کتاب‌های مفید فراهم شده و حمایت‌های لازم از آنها صورت گیرد.
وی با اعلام حضور انتشارات امیرکبیر در سایر نمایشگاه‌های کتاب استان قم گفت: هماهنگی‌های لازم برای شرکت انتشارات امیرکبیر در نخستین نمایشگاه ملی کتاب کودک و نوجوان نیز صورت گرفته و این انتشارات آمادگی دارد در سایر برنامه‌های اینچنینی در سطح استان قم حضوری فعال داشته باشد.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول