اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

بی‌بصیرتان در کسوت رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر به کشور خیانت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی افراد بی‌بصیرت در کسوت نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور به کشور و ملت خیانت کردند.

بی‌بصیرتان در کسوت رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر به کشور خیانت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری در کنگره سرداران و 107 شهید بخش سپیدار و مناطق جلیل و بابکان اظهار کرد: مردم این مناطق از ولایت‌مدارترین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که دین خود را در هشت سال دفاع مقدس به اسلام و قرآن و ایران ادا کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این مناطق خانواده شهدا هیچ‌گاه اسمی از فرزندان شهید خود برای رسیدن به منافع و مطامع دنیوی نمی‌آورند چرا که با این همه جانفشانی و ایثارگری هنوز خود را مدیون امام و انقلاب می‌دانند.
امیری گفت: این مردم در دفاع از حریم ولایت همچون دژی مستحکم هستند که این بصیرت مثال‌زدنی در مناطق روستانشین با بودن برخی محرومیت‌ها قابل ستایش است.
این مسئول با بیان اینکه خانواده شهدا بهترین دانشگاه برای ترویج و آموزش بصیرت هستند، بیان داشت: باید به انقلاب و نظام خود ببالیم که تاکنون هیچ پدر و مادر شهیدی در این استان برای خواسته‌های دنیوی خود به بنیاد شهید مراجعه نکرده‌اند.
امیری، این منش والای خانواده شهدا را تضمین کننده پایداری انقلاب دانست و گفت: دشمن از این روحیه در هراس است و می‌داند تا این منش در کشور ایران اسلامی جاری است از دست آنها کاری بر‌نمی‌آید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: اگر برخی سیاسیون نیز این روحیه خانواده شهدا را سرلوحه اعمال خود قرار می‌دادند به سرنوشت شوم امروزی دچار نمی‌شدند.
وی، سقوط برخی افراد را که در این نظام به جایگاه نخست‌وزیری و ریاست جمهوری رسیده بودند را به دلیل فقدان بصیرت دانست و گفت: این افراد که رای مردم را نیز کسب کرده بودند دچار توهم و بی‌بصیرتی شدند و با اعمال ضد مردمی خود برای همیشه از آغوش این ملت طرد شدند.
امیری، به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران از یاد برده بودند این ملت برای دفاع از حریم ولایت و کشور خود در مقابل 30 کشور در جنگ تحمیلی ایستادگی کردند که این نشانه بی‌بصیرتی و توهم آنها بود.
این مسئول به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بهترین الگو برای حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح خانواده شهدا و ایثارگران هستند که باید از آنها در این عرصه الگو بگیریم.
امیری بیان داشت: دشمن راضی نیست که مردم حضور بانشاط در انتخابات داشته باشند چرا که در کشورهای غربی و دست‌نشاندگان آنها به خصوص در منطقه ما دموکراسی را فراموش کرده‌اند و به دروغ نزد ملت‌های خود دم از حقوق مردم می‌زنند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول