اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه کرمان:

فتنه‌گران با انکار ولایت پست‌تر از یزیدیان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عوامل فتنه از آنجا که ولایت و امامت را نشناختند و شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» را سر دادند، پست‌تر از کسانی هستند که در مقابل امام حسین (ع) قرار گرفتند.

فتنه‌گران با انکار ولایت پست‌تر از یزیدیان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حجت‌الاسلام علی عربپور شامگاه سه‌شنبه در مراسم اربعین شهدای گمنام شهرستان کهنوج اظهار داشت: ما باید ابتدا هدف شهدا را بشناسیم و ببینیم که چرا این افراد از جان خود گذشتند و برای دفاع از این کشور و ملت به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.
وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب «ارزش شهدا به ویژه شهدای گمنام کمتر از امامزاده‌ها نیست».
عربپور تصریح کرد: ما هرگز فراموش نمی‌کنیم که از برگزاری مراسم تشییع نخستین شهدای گمنام در جمهوری اسلامی و دفن آنان به وسیله وزیر وقت ارشاد دولت اصلاحات در دانشگاه جلوگیری شد.
وی ابراز داشت: شهدا به ما درس اخلاق، ادب، از خود گذشتگی، ایثار و شهادت را آموختند و به همگان توصیه می‌کردند تا همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند.
عربپور بیان داشت: یکی از شهدا در وصیت‌نامه خود فرموده است «بدون چشم، گوش، دندان و تمام اعضای بدن می‌توان، زندگی کرد، اما بدون ولایت فقیه هرگز و ولایت فقیه نیز قلب جمهوری اسلامی است».
وی با اشاره به فتنه 88 اذعان داشت: عوامل فتنه از آنجا که ولایت و امامت را نشناختند و شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» را سر دادند، پست‌تر از کسانی هستند که در مقابل امام حسین (ع) قرار گرفتند.
عربپور خاطرنشان کرد: اما مردم ولایتمدار ایران اسلامی به برکت خون همین شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و بینش خود چشم این فتنه را در حماسه 9 دی‌ماه کور کردند.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول