اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

برنامه‌ریزی برای ادامه فتنه 88 هنوز ادامه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 1388 هر چند تمام شد اما ‌‌برنامه‎ریزی‎های دشمن در ایجاد چنین توطئه‎هایی هنوز ادامه دارد.

برنامه‌ریزی برای ادامه فتنه 88 هنوز ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید علی طاهری ‌در همایش ولایت شاخص بصیرت در جمع مردم گرگان اظهار داشت: ‌زمانی‎ که جریان بیداری اسلامی و قیام‌های مردمی را در سطح دنیا شاهدیم، این انتخابات می‎تواند تقویت‎کننده جنبش‎های اسلامی باشد.
وی تصریح کرد: در طول سالیان بعد از رحلت امام (ره) تا به امروز استکبار از هر ترفندی استفاده کرد حتی برخی از شخصیت‎های انقلابی در زمان امام راحل که ادعا می‎کردند نزدیک به امام هستند آنها را به تدریج از رهبری جدا کردند و حتی برخی را در مقابل ولایت قرار دادند اما آنچه خدا می‎خواهد همه توطئه‎ها، یکی پس از دیگری شکست می‌خورد.
نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نظام اسلامی ایران مقدمه نظام الهی و نظام عدل جهانی است که سبب می‎شود همه دسیسه‎های دشمن ناکام بماند.
حجت‌الاسلام طاهری اذعان داشت: دشمن با برنامه‎ریزی‎های سنگینی که کرد فتنه 1388 را نشان داد که همه، آن را شنیده‌اید اما یادآوری این مسائل از جهتی مهم است که حتی قرآن نیز بر یادآوری مفید آزمون‎های سخت، تاکید داشته است.
وی متذکر شد: یک سال بعد از جریان فتنه 1388 یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی اعلام کرد گمان نکنید اتفاقات فتنه 1388 برنامه‎ریزی شش‎ماهه و یک‎ساله ما بوده است بلکه ما برای برنامه جنگ نرم فتنه 1388 از سال 1364 برنامه‎ریزی کرده‎ایم.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با تلاش استکبار، دولتی به نام اصلاحات روی کار می‌آید که خلاف اصلاحات عمل کرد و باید تحت عنوان دولت خرابکاری از آن یاد کنیم، دشمن کمک کرد که این دولت در سال  1387 فضا را به گونه‎ای فراهم کند تا آشوب در مملکت ایجاد شود که باز هم سد آهنین امام و امت در مقابل آنها ایستاد.
حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: اما این فتنه‎ها به اینجا ختم نشد و در 10 سال بعد نیز در فتنه 1388 خود را نشان داد بنابراین برنامه‎ریزی‎های دشمن در ایجاد چنین توطئه‎هایی هنوز ادامه دارد.
وی یادآور شد: اواخر سال 1388 که واقعیت فتنه بر همگان آشکار شده بود به اتفاق جمعی از نمایندگان به خدمت حضرت آقا رفتیم، که معظم‌له فرمودند گمان نکنید فتنه‎ای که بزرگ‌ترین خطر برای انقلاب بود تمام شده است بلکه فتنه‎های سنگین‎تری نیز در راه است که باید خودمان را به عنصر شناخت و بصیرت مسلح کنیم.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول