اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نگارش نامه‌ای به رئیس سازمان انرژی اتمی

دانشجویان دانشگاه مازندران از برنامه‌های هسته‌ای حمایت کردند

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه مازندران از برنامه‌های هسته‌ای کشور با نگارش نامه‌ای به رئیس سازمان انرژی اتمی حمایت کردند.

دانشجویان دانشگاه مازندران از برنامه‌های هسته‌ای حمایت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه مازندران هم‌پا با سایر دانشجویان کشور در اقدامی خودجوش با نوشتن نامه‌ای به فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران با اعلام انزجار از ترور دانشمند هسته‌ای ایران، شهید مصطفی احمدی روشن، حمایت خود را از برنامه‌های هسته‌ای کشور اعلام کردند.
در ابتدای این نامه آمده است: امروزه که با همت و پشتیبانی مردم و هدایت و درایت رهبری، جمهوری اسلامی ایران توانسته از فشارهای سنگین کشورهای مدعی آزادی در قضیه هسته‌ای سرفراز بیرون بیاید، مشاهده می‌کنیم که اولیای طاغوت و فریب‌خوردگان آنها در اوج خفت و ذلت و سرافکنده از پیروزی‌ها و پیشرفت‌های ایران سربلند، دست به اقداماتی می‌زنند که در دنیای امروز تنها از آنها بر می‌آید.
در بخشی از این نامه آمده است: آنها در خیال خام و ساده‌لوحانه‌شان به این می‌اندیشند که با گرفتن علی‌محمدی دانشمند، شهریاری مومن، رضایی‌نژاد پرتلاش و حالا این شهید عزیزمان، شهید مصطفی احمدی روشن می‌توانند روند شتابان رشد علم و فناوری را با خلل مواجه کنند.
در این نامه تاکید شده است: حال آنکه خداوند منان را شکر و سپاس می‌گوییم که دشمنان دین و نظام‌مان را از جاهل‌ترین، کم‌خردترین و بی‌منطق‌ترین انسان‌ها قرار داد که نمی‌دانند دانشجویان و اساتید کشور شهادت را نقطه کمال انسان و اوج سعادت می‌دانند و آن را در دعاهای یومیه خودشان از خدا می‌خواهند که "اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک" و آرزو دارند که مولایشان را با چهره خونین ملاقات کنند که ما فرزند عاشوراییم.
در این نامه تصریح شده است: مشتاقانه و با تمام وجود اعلام می‌داریم که آماده‌ایم با صلاحدید حضرت‌عالی علاوه بر خدمت و تلاش در سنگر دانشگاه برای سرافرازی پرچم اسلام هر کاری که از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم. از حفاظت از ساختمان‌ها و سایت‌های هسته‌ای گرفته تا کارهای علمی و پژوهشی، باشد که ما همچون مصطفی لیاقت داشته باشیم و نام‌مان را در زمره شهدا قرار دهند.
کور شود هر آنکه عزت ایران اسلامی را برنمی‌تابد.
به گزارش فارس، محمدامین مهدی‌نژاد دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران، حسین شهری دبیر اجرایی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران، حمید مظاهری‌تبار دبیر فرهنگی سابق بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، محمدامین بخشیان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، ابراهیم قلی‌پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، زینب شاهینی دبیر فرهنگی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران، عطیه کمالیان مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران، محمدرضا حجی‌زاده فعال دانشجویی، حمیدرضا راهب فعال دانشجویی، علیرضا جعفری مسئول کانون امام حسن مجتبی (ع) دانشگاه مازندران، فرزاد حسینی مسئول سیاسی سابق بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران، حسین حسنی  فعال دانشجویی و سمیه یداللهی به عنوان فعال دانشجویی این نامه را امضا کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول