اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بوئین‌زهرا:

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان‌دهنده خواری دشمنان ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بوئین‌زهرا گفت: دشمن با اینگونه نقشه‌های تروری که طراحی و اجرا می‌کند به نوعی خفت و خواری خود را نشان داده و این ترورها نشان دهنده این مطلب است که ایران اسلامی و جبهه حق روز به روز تقویت و مستحکم‌تر می‌شود.

ترور دانشمندان هسته‌ای نشان‌دهنده خواری دشمنان ایران است
سرهنگ داوود بهرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اظهار تاسف از ترور شهید احمدی روشن اظهار کرد:‌ دشمن با اینگونه نقشه‌های تروری که طراحی و اجرا می‌کند به نوعی خفت و خواری خود را نشان داده و این ترورها ‌نشان دهنده این مطلب است که ایران اسلامی و جبهه حق روز به روز تقویت و مستحکم‌تر می‌شود.
بهرامی تاکید کرد: ترور دکتر احمدی روشن استاد دانشگاه شریف و همچنین دانشمند هسته‌ای کشور را که متاسفانه به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسید را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و به پیشگاه نایب بر حقش مقام عظمای ولایت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
وی افزود:‌دشمن به خیال باطل و تباه خود قصد دارد تا با این ترورهای کورکورانه و ناجوانمردانه سد راه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی شود ولی ملت ما ثابت کرده است که این تنها یک خیال باطل است و جمهوری اسلامی با این ترورها متوقف نخواهد شد و با تمام قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.
فرمانده سپاه بوئین‌زهرا تاکید کرد:‌‌ با تمام تفاسیر دشمن با اینگونه اقدامات چه با تیر مستقیم و چه با تیر غیر‌مستقیم نمی‌تواند دانشمندان و ملت ما را از پای در بیاورد.
بهرامی یادآور شد: امروز دانشمندان ما با تمام قدرت و اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و جبهه حق را تقویت می‌نمایند؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جبهه حق روز به روز قوی‌تر شد، عرصه‌های انقلاب در صحنه‌های علمی و پژوهشی با حضور جوانان پرورش و شکوفا شد.
فرمانده سپاه بوئین‌زهرا عنوان کرد: دشمن به خیال خود در حال انتقام‌گیری از نظام شهید‌پرور و پاسدار پرور است ولی تا زمانی که اسلام و حمایت‌های مردمی از انقلاب ادامه دارد، دشمن عملا کاری نمی‌تواند انجام دهد.
بهرامی در پایان تاکید کرد:‌ امروز دانشمندان ما با توسل بر ائمه اطهار و معصومین‌ بر استکبار و غرب چیره شد و خار چشم دشمنان شده‌اند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول