اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تاثیر خون دانشمندان شهید بالاتر از هزاران بمب هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روی آوردن دشمن به ترور دانشمندان ایرانی گفت: دشمن بداند هر یک از شهدای ما خود یک بمب هسته‌ای هستند که در اردوگاه دشمن منفجر می‌شوند.

تاثیر خون دانشمندان شهید بالاتر از هزاران بمب هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مرتضی رهنما در حاشیه کنگره 100 شهید بخش سوق اظهار کرد: خدا را شاکریم که لحظاتی از عمرمان را در جلساتی با محوریت شهدا می‌گذرانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهیدان هرگز نیازی به گرامی داشت‌ها ندارند بلکه این ما هستیم که به برگزاری این برنامه ها نیازمند هستیم تا از خوف و حزن به دور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا آن‌چه که داشتند در راه امام و مملکت خویش تقدیم کردند و درسی که شهدا به ما دادند همان چیزی است که در عاشورا نمود پیدا کرد.

رهنما با اشاره به اینکه حضور در جنگ اتمام حجتی از جانب پروردگار عالم برای ما بود، تصریح کرد: برای روشنی راه زندگی کسی مثل امام حسین باید پیکرش پاره شود و اهل بیتش را به اسارت ببرند و ما این افتخار را داریم که پیرو آن حضرت هستیم و در جنگ نیز جوانان ما با گذشتن از جان خود ثابت کردند پیرو راستین سالار شهدا می‌باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: چیزی که امروز باید در نظر داشته باشیم این است که در زندگی ما قرآن مهجور نباشد.

وی با اشاره به اینکه نحوه شهادت امام حسین بزرگترین مصیبت‌ها است، ابراز داشت: ما همواره باید مصیبت زده امام حسین (ع) باشیم.

رهنما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: انقلاب ما با شهدا بیمه شده و بعد از حماسه دفاع مقدس کسی جرات ندارد علیه ما وارد صحنه شود.

این مسئول با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی گفت: دشمن بعد از ناکامی در سایر عرصه‌ها سعی کرد از طریق ترور شخصیت‌ها و دانشمندان وارد شود.

وی افزود:  آنها بدانند که هر یک از شهدای ما خود یک بمب هسته‌ای هستند که در اردوگاه دشمن منفجر می‌شوند.

رهنما ابراز داشت: ترور کار آدم‌های ذلیل است و از روی  ذلالت سعی دارند با ترور دانشمندان ملت را از حرکت به سمت اهداف متعالی خویش باز دارند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول