اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان پیام‌نور بناب:

راه شهدای علم و فناوری را ادامه خواهیم داد

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان پیام‌نور بناب امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که راه شهدای علم و فناوری را ادامه خواهند داد.

راه شهدای علم و فناوری را ادامه خواهیم داد
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، در ابتدای این بیانیه آمده است: جامعه علمی کشور بار دیگر داغدار عزیزی شد که نشان از سخت‌کوشی و تلاش در راه حقیقت بود،شهید مصطفی احمدی روشن گام در راهی گذاشته بود که پیش از او شهیدان علی‌محمدی و شهریاری در آن مسیر داشته‌های خود را فدا کرده بودند و وی نیز به حق رهروی خوب بود.
بخش دیگری از این بیانیه می‌افزاید: دشمنان قسم خورده نظام این بار نیز با ترس و وحشت از رشد و بالندگی یک ملت آزاده، دست به یک اقدام وحشیانه دیگر زدند و بار دیگر عجز و ناتوانی خود را به تمام جهانیان نشان دادند.
در این بیانیه تأکید شده است: این کوردلان نمی‌دانند که ملت ایران و در رأس آنها دانشگاهیان کشور با خون خود با آرمان‌های این نظام مقدس عهد و پیمان بسته و از آن با نثار جان خود حراست خواهند کرد.
همچنین این بیانیه تصریح می‌کند: دشمنان نظام جمهوری اسلامی چنین تصور می‌کنند اگر شخصیت‌هایی چون «علی‌محمدی، شهریاری و احمدی روشن‌ها» را از ملت ایران بگیرند، مردم ایران از ادامه مسیر پیشرفت و تعالی خود باز خواهند ماند.
در بخش پایانی این بیانیه بیان شده است: ما اساتید، کارکنان، دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بناب شهادت متفکر شهید مصطفی احمدی‌روشن را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و به خصوص جامعه دانشگاهی کشور تسلیت عرض کرده و اعلام می‌کنیم که تا پای جان در مسیر آرمان‌های والای شهدا خواهیم ماند و تأکید می‌کنیم که چنین اقداماتی قطعاً تلاش و همت ما دانشگاهیان را در این عرصه مضاعف خواهد کرد و با افتخار در مسیر جهاد علمی کشور ثابت‌ قدم بوده و با عزت و اقتدار راه شهدای علمی و فناوری را ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول