اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت همدان:

دشمن برای ترورهای بعدی برنامه‌ریزی کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور حساب شده و یک خسارت بزرگ تلقی می‌شود و دشمنان امروز نظام، برای ترورهای بعدی با سرمایه‌گذاری‌های کلان و شناسایی نخبگان ایرانی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دشمن برای ترورهای بعدی برنامه‌ریزی کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام و المسلمین حسن طاهری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن تأکید بر لزوم رعایت تقوای الهی در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی اظهار کرد: بهترین لباسی که آبروی دنیا و آخرت و همچنین آبروی ظاهری و باطنی انسان را حفظ می‌کند تقوای الهی است که موجب عیان نشدن رذیلت‌های اخلاقی و محفوظ ماندن آبروی فرد خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه رعایت تقوا موجب اصلاح اخلاق و رفتار انسان می‌شود، افزود: مهم‌ترین دلیل مبنی بر قداست داشتن لباس تقوا علاوه بر پوشاندن عیب‌های ظاهری؛ پوشش معایب روحی و باطنی انسان است لذا زینت واقعی هر انسان رعایت و عملیاتی کردن این مهم در همه ابعاد زندگی است.
خطیب موقت جمعه همدان خاطرنشان کرد: در زمان حیات امیرالمؤمنین (ع) 72 هزار منبر در کشورهای اسلامی در کنار توهین به حضرت علیه امام نخست شیعیان سخنرانی می‌کردند اما توطئه دشمنان به خاطر تقوای همه جانبه امام علی (ع) خنثی و جایگاه اهل‌بیت در عصر حاضر بسیار والا و مقدس شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وقف تصریح کرد: موقوفات ایران در حال حاضر بسیار زیاد است اما تصرف شخصی در این حوزه فراوان دیده می‌شود و این معضل هرچه زودتر باید با همکاری اداره اوقاف برطرف شود.
طاهری در ادامه با اشاره به جنایت اخیر دشمنان نظام گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور حساب شده و یک خسارت بزرگ تلقی می‌شود و دشمنان امروز نظام، برای ترورهای بعدی با سرمایه‌گذاری‌های کلان و شناسایی نخبگان ایرانی برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی افزود: کشوری که امروز با استفاده از رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری گوش عالم را از رعایت حقوق بشر و دموکراسی پر کرده است به خاطر نداشتن ثبات و از دست رفتن قدرت گذشته خود دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی را مورد ترور قرار می‌دهد.
امام جمعه موقت همدان گفت: در عصر حاضر دنیا به خائن بودن آمریکا پی برده است و دست زدن به چنین ترورهایی تنها موجب عیان شدن چهره واقعی ایالات متحده و شیطان بزرگ در جوامع مسلمان‌نشین و بین‌الملل می‌شود.
وی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و لزوم گرامیداشت این روز گفت: کمترین پاداش زائر امام حسین (ع) آمرزیده شدن گناهان شخص است اما تحقق این مهم به شناخت عمیق اهل‌بیت به خصوص امام سوم شیعیان بستگی دارد.
طاهری در پایان خاطرنشان کرد: قیام عاشورا از علم باطنی امام حسین (ع) نشأت می‌گیرد که در راه تحقق عدالت و تثبیت حق توانست با قدرت و شجاعت وظیفه خود را در قبال مصلحت الهی به طور کامل انجام دهد و برای همیشه جاودانه شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول