اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه عنبرآباد:

هدف دشمن دین و علم ما است

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: دشمن دین و علم ما را هدف قرار داده است و ما باید بسیار مراقب باشیم.

هدف دشمن دین و علم ما است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عنبرآباد اظهار داشت: مرگ، فقر، کمبود ثمرات و اموال از ویژگی‌های دنیا است، لذا انسان تا فرصت دارد باید از همین فرصت کم توشه‌ای برای آخرت خود فراهم کند.
وی با اشاره به اربعین حسینی، مومنان را به خواندن زیارت اربعین در این روز دعوت کرد و افزود: اگر نیت ما با نیت یاران سیدالشهدا(ع) یکی باشد در ثواب آن‌ها شریک هستیم.
افشارمنش همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور مردم قم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، استقامت را بهترین راه مقابله در برابر مشکلاتی که دشمنان این نظام برای ما بوجود می‌آورند، اعلام کردند.
وی تصریح کرد: تجربه‌ای که ما در طول سی سال به آن دست پیدا کردیم این است که هر زمان دولتی و یا مسئولی در مقابل خواسته‌های دشمنان کوتاه آمده است آن‌ها نیز فشار خود را بیشتر کرده‌اند.
افشارمنش بیان داشت: دشمن دنبال این است تا مسئولان را با جنگ روانی و تحریم‌ها خسته کند و ناامیدی را در میان مردم رواج و مردم و نظام را ضعیف نشان دهد.
وی ابراز داشت: دشمن از این طریق قصد تسلط بر ما را دارد که خوشبختانه مردم و مسئولان ما با ایستادگی در مقابل آن‌ها تمامی توطئه‌ها و ترفند‌های آن‌ها را خنثی کرده‌اند.
امام جمعه عنبرآباد افزود: امروز نظام اسلامی ما تثبیت شده است و تحریم‌ها، ترورها، محاصره کردن و تصویب قطعنامه علیه کشور ما نمی‌تواند این نظام اسلامی را از پای درآورد.
وی بیان داشت: نظام غرب در حال نابودی است  و همه شاهد جنبش وال‌استریت در کشورهای غربی و حرکت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستند که این‌ها از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه عنبرآباد گفت: امروز در منطقه بیداری اسلامی موجب شده است که مردم کشورهای منطقه به انقلاب اسلامی بپیوندند و از آن الگو بگیرند.
افشارمنش با رد برخی شایعه‌ها درباره ثبت‌نام‌های نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این شایعه‌ پراکنی‌ها از ترفندهای دشمنان است و افراد زیادی از تمامی احزاب و جناح‌ها در انتخابات به عنوان نامزد ثبت نام کرده‌اند.
وی عنوان کرد: خواست رهبر معظم انقلاب، از نامزدهای انتخاباتی حضور حداکثری و دلگرمی مردم برای شرکت در انتخابات است.
افشارمنش با اشاره به ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن دانشمند هسته‌ای کشور گفت: دشمن هم کیان دینی و هم کیان علمی ما را با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مورد هدف قرار داده است.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان با ناامیدی که از تمامی بخش‌ها نسیب آن‌ها شده است دست به ترور دانشمندان ما می‌زنند و این را باید بدانند که شهادت هر یک از دانشمندان ما موجب رویش دانشمندان دیگری می‌شود.
خطیب جمعه عنبرآباد بیان داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده از سال تحصیلی آینده حوزه علمیه خواهران نیز در شهرستان عنبرآباد تاسیس می‌شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول