اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

مردم و مسئولان مراقب تبلیغات دشمن باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: دشمن به بن‌بست رسیده و از طریق ترور و تحریم می‌خواهد به کشورمان ضربه بزند و باید مردم مراقب تبلیغات آنان باشند.

مردم و مسئولان مراقب تبلیغات دشمن باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: امروزه به برکت خون امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی امت اسلامی با الگو گرفتن از ملت ایران سنگر دشمنان را یکی پس از دیگری تسخیر می‌کند.
 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در مورد تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمنان فکر می‌کنند با تحریم کردن، ملت ایران را به زانو در می‌آورند و باید بدانند که این ملت از یک رهبر مجاهد و نستوه برخوردارند.
امام جمعه کازرون افزود: دشمنی‌ها خللی بر ملت ایران وارد نکرده و نمی‌کند.
خرسند در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان نظام به ویژه مسئولان اقتصادی کشور در مورد تحریم‌های دشمن نباید دچار انفعال شوند.
وی گفت: دشمن با تبلیغات خود سعی در مأیوس کردن مردم از نظام است که در این راستا همگی باید مراقب تبلیغات دشمن باشیم.
خطیب نماز جمعه کازرون به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و نامزدها باید با یکدیگر در یک فضای رقابتی سالم و بدون خصومت و سیاه‌نمایی به رقابت بپردازند.
وی ادامه داد: در مرحله تبلیغات، نامزدها نباید از مدار قانون خارج بشوند و خود را فراتر از قانون بدانند.
خرسند گفت: در این انتخابات عده‌ای در صدد آن هستند به فتنه‌گری بپردازند که باید مواظب باشیم و هیزم دشمن را ناخواسته فراهم نکنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را باید سرلوحه خود قرار دهیم.
امام جمعه کازرون قیام امام حسین (ع) را حرکت علیه زبونی و جهل و ذلت انسان‌ها عنوان کرد و افزود: آنهایی که دنبال حق و عدالت هستند باید از قیام این امام بزرگوار درس بگیرند.
خرسند خاطرنشان کرد: در زمان امام حسین (ع) نیز کسانی بودند که با وی بیعت نکردند اما جرأت اقدام و ایستادگی در مقابل امام را نداشتند.
امام جمعه کازرون به اربعین حسینی اشاره کرد و ابراز داشت: اربعین در حادثه کربلا ادامه راه امام حسین (ع) بود که توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) ادامه یافت.
وی اضافه کرد: ارزش معنوی روز اربعین کمتر از روز عاشورا نیست بنابراین هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها به عزاداری بپردازند.
خرسند به مناسبت‌های دیگر این هفته از جمله 26 دی‌ماه فرار شاه خائن از کشور و همچنین 27 دی‌ماه شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اشاره کرد و گفت: این شهیدان در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند و از مرگ نترسیدند و پایداری نظام اسلامی به برکت همین خون‌ها است.
انتهای پیام/ی20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول