اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 20 میلیارد ریال محقق شد

بهره‌برداری از بازارچه ماهی و میگوی بندر کنگان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار بندر کنگان از بهره‌برداری از بازارچه ماهی و میگوی بندر کنگان در دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از بازارچه ماهی و میگوی بندر کنگان در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله حسینی کنگانی ‌در آیین بازدید مسئولان کنگان از بازارچه ماهی ـ میگو و میوه و تره‌بار شهرداری بندر کنگان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بندر کنگان و ساما‌ندهی اصناف و زیباسازی شهر از مهم‌ترین اولویت‌های این شهر است.
وی افزود: ساحل‌سازی و احداث کمپ‌های ساحلی برای استقبال از مسافران نوروزی نیز در دستور کار قرار دارد و شاهد فعالیت‌های مناسبی در این مسیر هستیم.
شهردار بندر کنگان از پیشرفت قابل‌ قبول بازارچه ماهی و میگوی کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: این پروژه بزرگ در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
حسینی کنگانی تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9000 مترمربع با زیربنای 1600 مترمربع در حال اتمام و در شرف بهره‌برداری است.
وی گفت: برای احداث این پروژه بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل کمک‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی هزینه شده است.
فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: ساماندهی بندر کنگان و بهبود مبلمان شهری از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که انتظار داریم مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد.
تیمور یزدان‌شناس با اشاره به اهمیت میدان میوه و تره‌بار و بازارچه ماهی بیان کرد: با افتتاح این پروژه بازارچه نامناسب فعلی برای رفاه شهروندان ساماندهی می‌شود.
وی افزود: بازار فعلی فروش ماهی و میگو و میوه مناسب شأن مردم نیست و راه‌اندازی این بازارچه می‌تواند این معضل مهم را حل کند.
فرماندار کنگان اذعان داشت: کنگان دارای جایگاه مطلوبی در استان است و باید نسبت به رفاه و آسایش مردم این شهرستان اهتمام ورزیم.
یزدان‌شناس همچنین در ادامه ضمن بازدید از پارک علم و فناوری اطلاعات گفت: فاز اول این پروژه که از محل بنگاه‌های زودبازده اقتصادی است در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول