اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

برپایی کارگاه آموزشی مداحی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برپایی کارگاه آموزشی مداحی در بندر کنگان خبر داد.

برپایی کارگاه آموزشی مداحی در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی کنگان اظهار داشت: تبلیغ دین باید با شناخت لازم انجام شود و فعالان مذهبی باید توجه و دقت لازم را نسبت به برنامه‌ها داشته باشند.
وی افزود: مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی باید دانش لازم را کسب کنند و سازمان تبلیغات اسلامی همواره با برپایی دوره‌های آموزشی در این زمینه کمک کرده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: ساماندهی هیئت‌ها و تشکل‌ها و شناسنامه‌دار کردن مداحان و فعالان مذهبی در کنگان با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در حال انجام است.
اهرمی از برپایی کارگاه آموزشی مداحی در بندر کنگان خبر داد و اذعان داشت: با هماهنگی واحد خواهران و کانون مداحان این اداره، مقرر شد یک دوره کلاس و کارگاه آموزشی مداحی ویژه خواهران کنگانی برگزار شود. 
وی اضافه کرد: شروع کلاس‌های این دوره از 25 دی امسال خواهد بود و ثبت‌نام دوره مداحی برای برادران نیز به‌زودی انجام می‌شود.
اهرمی یادآور شد: در سال جاری تلاش زیادی برای افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی و دینی انجام شده و از مسئولان انتظار داریم در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.
رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: افزایش محتوایی برنامه‌ها و تقویت معنویت در برنامه‌های مذهبی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در کنگان انجام شده است.
اهرمی افزود: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان از همه توان و ظرفیت فرهنگی موجود باید به نحو مطلوب استفاده کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.
در این نشست صمیمانه، مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کنگان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در راستای تقویت هیئت‌های مذهبی پرداختند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول