اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

‌روند اجرای کمربندی کنگان کند است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: روند اجرایی کمربندی کنگان کند است.

‌روند اجرای کمربندی کنگان کند است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در استان است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور از طریق این شهرستان تامین می‌شود.
وی افزود: استقرار پروژه‌های بزرگ پارس جنوبی در این شهرستان نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت کنگان است و باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را ببریم.
امام جمعه کنگان بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها در کنگان تاکید و خاطر نشان کرد: مسئولان باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه حمل و نقل اهتمام ورزند و نباید هیچگونه کم‌کاری انجام شود.
محمودی در ادامه با انتقاد از روند کند اجرایی کمربندی کنگان تصریح کرد: سال‌های متمادی است که بحث ایجاد کمربندی در کنگان مطرح است اما این مسئله همچنان حل نشده و روند اجرایی این پروژه کند است و مردم انتظار دارند در مدت زمان کوتاهی این طرح تکمیل شود.
وی با اشاره به حجم بالای ترافیک شهری و بروز تصادفات در کنگان بیان کرد: مسئولان امر با جدیت موضوع کمربندی را دنبال کنند و از بروز تلفات جانی و مالی بیشتر جلوگیری کنند.
امام جمعه کنگان یادآور شد: از مسئولان مربوطه انتظار داریم موانع تسریع در کار را شناسایی و برطرف کنند تاشاهد رضایت خاطر مردم باشیم.
محمودی همچنین با اشاره به اینکه هم‌اکنون حجم عمده تصادفات شهری مربوط به میدان نماز است گفت: شورای ترافیک با تدبیر و هرچه سریع‌تر و به منظور سلامت شهروندان بویژه دانش‌آموزان چاره‌ای اساسی برای این قسمت از شهر داشته باشد.
وی افزود: مردم انتظارات زیادی از مسئولان دارند و مسئولان باید برای رفاه و آسایش مردم شبانه‌روزی تلاش کنند و امکانات لازم را مستقر کنند.
انتهای پیام/‌ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول