اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تاکید کرد؛

راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی متناسب با صنعت در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی متناسب با صنعت در کنگان ضروری است.

راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی متناسب با صنعت در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در بازدید از دانشگاه علمی‌کاربردی کنگان اظهار داشت: کنگان دارای جایگاه ویژه‌ای در صنعت و اقتصاد کشور است و بخش عظیمی از درآمد نفت و گاز کشور در این منطقه تامین می‌شود.
وی افزود: باید زمینه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی فراهم شود و به ویژه در راستای اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی باید تلاش کنیم.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: برای افزایش کارایی جوانان این شهرستان باید رشته‌های مورد نیاز صنعت در دانشگاه‌های این شهرستان راه‌اندازی و این موضوع در انتخاب رشته‌ها مورد دقت قرار گیرد.
یزدان‌شناس تصریح کرد: باید با ایجاد ارتباط فی‌مابین دانشگاه‌ها و شرکت‌های منطقه شرایط را برای اشتغال فارغ‌التحصیلان فراهم کرد.
وی یادآور شد: در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش بسیار خوبی در شهرستان کنگان هستیم و به ویژه در حوزه پارس جنوبی اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.
رئیس دانشگاه علمی – کاربردی کنگان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه کنگان اظهار داشت: دانشگاه علمی – کاربردی کنگان در چند سال گذشته رشد خوبی داشته و از 180 دانشجو در سال 87 به بیش از 1100 دانشجو در حال حاضر رسیده است.
اصغر حصیری افزود: هم‌اکنون 28 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه فعال هستند و اساتید برجسته و ممتاز در این مجموعه دانشگاهی به تدریس می‌پردازند.
وی اذعان داشت: افزایش سطح کیفی تحصیل در این دانشگاه مهم‌ترین اولویت مسئولان است و فرماندار کنگان در این راستا تلاش و فعالیت زیادی دارد و همکاری مطلوبی با دانشگاه داشته است.
حصیری بیان کرد: ایجاد بازار کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه کنگان یک مسئله مهم است که امیدوار هستیم با همکاری مسئولان مرتفع شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول