اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

نبود هفته‌نامه مهم‌ترین مشکل رسانه‌ای در کنگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: نبود هفته‌نامه مهم‌ترین مشکل رسانه‌ای در کنگان است.

نبود هفته‌نامه مهم‌ترین مشکل رسانه‌ای در کنگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بندر کنگان اظهار داشت: رسانه‌ها چشمان بینای جامعه هستند و حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران امری لازم است.
وی با تاکید بر لزوم نقدپذیری مسئولان افزود: مسئولان باید نقدپذیر باشند و با انتقادات رسانه‌ها برآشفته نشوند.
فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: رسانه‌ها واقعیت‌های جامعه را می‌بینند، منعکس و تقویت می‌کنند که این برای جامعه یک امر مهم و قابل حمایت است.
یزدان‌شناس بیان کرد: مسئولان کنگان به دلیل اینکه کمتر مورد نقد و انتقاد قرار گرفته‌اند، آستانه تحمل پایینی دارند و در این خیال به سر می‌برند که تمام کارها و حرکات آنها بی‌اشکال است.
فرماندار کنگان ضمن تایید بر نقش خبرنگاران در جامعه امروز افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با مدیریت فضا در راستای پیشرفت جامعه گام بر می‌دارند.
وی ادامه داد: نقد منصفانه و تحرک از ویژگی‌های خبرنگاران است؛ خبرنگاران می‌توانند آزادانه به نقد در چارچوب انصاف و قوانین حاکم بر آن بپردازند و مسئولین باید تحمل خود را بالا ببرند و یاد بگیرند که چیزی به‌نام جوابیه وجود دارد.
نماینده دولت در شهرستان کنگان تصریح کرد: همه خبرنگاران حاضر در کنگان می‌توانند آزادانه در جلسات شرکت کنند و تمامی انتقادهای وارده به ادارات را منعکس کنند و هیچ شخصی نمی‌تواند مانع کار آنها بشود.
یزدان‌شناس نبود هفته‌نامه را بزرگ‌ترین مشکل پیش‌روی رسانه‌ای در کنگان برشمرد و متذکر شد: بخش خصوصی باید در این وادی وارد شود تا رسانه در کنگان از قدرت بالاتری برخوردار شود.
وی اضافه کرد: خبرنگاران بدون هیچ حمایت مالی از سوی دستگاه‌های دولتی به فعالیت‌های خبری می‌پردازند که واقعا فداکاری و ایثار است.
در این جلسه از ابوذر حسین‌پور خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان و خبرنگار خبرگزاری فارس و ایرنا به دلیل پوشش مناسب خبری تجلیل ویژه به عمل آمد.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول