اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان خبر داد

تدوین کمیته‌های تخصصی سلامت و امنیت غذایی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از تدوین کمیته‌های تخصصی شورای سلامت و امنیت مواد غذایی در کنگان خبر داد.

تدوین کمیته‌های تخصصی سلامت و امنیت غذایی در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، سیده زینب حسینی ظهر امروز در نشست با مسئولان بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: برای تامین سلامتی مردم باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و باید نسبت به تامین و فراهم کردن امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی در شهرستان تلاش کنیم.
وی افزود: در 2 سال اخیر شاهد افزایش امکانات به‌ویژه در بیمارستان امام(ره) و مراکز بهداشتی هستیم و کیفیت خدمات درمانی در این شهرستان بهبود یافته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از تدوین کمیته‌های تخصصی شورای سلامت و امنیت مواد غذایی در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: کمیته‌های تخصصی کارگروه شورای سلامت در شهرستان کنگان در حال تدوین است.
حسینی تصریح کرد: در راستای نشست‌ها و جلسات شورای سلامت و امنیت مواد غذایی و در پی جلب مشارکت‌های بین‌بخشی در اجرای بهتر فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با سلامت، آیین‌نامه و دستورالعمل کارشناسی این کمیته‌ها  در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: روال کار به گونه‌ای است که مشکلات و موضوعات مرتبط با سلامت قبل از طرح در شورای سلامت شهرستان در این کمیته‌ها مطرح و با نظر کارشناسان به شورا ارجاع داده می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان بیان کرد: آیین‌نامه و دستورالعمل این کمیته‌ها که در بهداشت محیط و حرفه‌ای تدوین می‌شود به‌زودی در سطح شهرستان اجرایی می‌شود؛ سپس با صدور ابلاغ برای رؤسا و اعضای کار این کمیته‌ها آغاز می‌شود.
حسینی یادآور شد: این کمیته‌ها شامل کمیته تخصصی و کارشناسی امنیت مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، کمیته کاهش اثرات طبیعی و حوادث غیرمترقبه، کمیته آموزش و ارتقای سلامت و تحقیقات، کمیته سلامت خانواده، جمعیت، جوانان و نوجوانان، کمیته پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، کمیته بهداشت آب و فاضلاب و پسماند، کمیته امور درمان و برنامه رفاه اجتماعی و کمیته پشتیبانی است.
وی اذعان داشت: از همه مسئولان انتظار داریم در راستای بهبود شاخص‌های بهداشتی همکاری لازم را با این شبکه داشته باشند.
انتهای پیام/ح20 /د1000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول