اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 200 ویژه‌برنامه فرهنگی در دهه فجر در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 200 ویژه‌برنامه فرهنگی در دهه فجر در کنگان خبر داد.

برگزاری 200 ویژه‌برنامه فرهنگی در دهه فجر در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر پنجشنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان کنگان اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم و حساس تاریخ ایران اسلامی است و در این ایام شاهد سقوط رژیم پهلوی و استقرار نظام اسلامی بودیم.
وی افزود: نظام اسلامی طی بیش از سه دهه گذشته در مسیر رشد و پیشرفت روزافزون در حرکت بوده و با وجود توطئه‌های دشمنان شاهد سربلندی نظام در دوران‌های مختلف هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 200 ویژه‌برنامه فرهنگی در دهه فجر در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی و دینی در شهرها و روستاها و مدارس و مساجد شهرستان کنگان برگزار می‌شود و بیش از 200 برنامه ویژه فرهنگی و دینی در این ایام تدارک دیده شده است.
اهرمی تصریح کرد: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس و ادارات، اجرای مسابقات فرهنگی هنری در مدارس و دانشگاه‌ها، مراسم مختلف دینی و مذهبی و برپایی گفتمان‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی از دیگر برنامه‌هاست.
وی اضافه کرد: فرماندار کنگان و امام جمعه شهرستان و همه ادارات و نهادها همکاری بسیار مطلوبی با ستاد دهه فجر دارند و امیدوار هستیم این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی برگزار شود.
فرماندار کنگان نیز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مصداق واقعی مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز در جهان جایگاه رفیعی دارد و این موفقیت مرهون خون شهداست.
تیمور یزدان‌شناس اضافه کرد: رهبری داهیانه، وحدت کلمه، حفظ ارزش‌های اسلامی و معنوی، حضور همیشگی مردم در صحنه، تقویت و توسعه تبلیغات داخلی و خارجی و وفاداری متقابل ملت و مسئولان از مهم‌ترین عوامل تداوم و استمرار انقلاب اسلامی ایران است.
وی از برگزاری ده‌ها برنامه در کنگان خبر داد و گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی در دهه فجر امسال و برپایی مراسم فرهنگی در این ایام تدارک دیده شده است.
در این نشست مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول