اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد خبر داد

ساماندهی ساخت ‏و سازهای همند/ مقابله با اقدامات غیرقانونی

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد ساماندهی ساخت و سازهای دشت "همند" و مقابله با اقدامات غیرقانونی در این دشت را هدف اصلی این نهاد اعلام کرد.

ساماندهی ساخت ‏و سازهای همند/ مقابله با اقدامات غیرقانونی
عبدالله متولی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر همند در ردیف زیباترین دشت‏های سرسبز استان تهران و حتی کشور قرار دارد.
وی ادامه داد: از این رو، همه مسئولان نهادهای ذی‏ربط شهری، شهرستانی، استانی و کشوری باید در حفظ و صیانت از این ثروت ملی گام بردارند.
متولی ساماندهی ساخت و سازهای دشت همند آبسرد را اولویت نخست شهرداری این شهر خواند و افزود: ساماندهی و قانونمند کردن ساخت ‏و سازها در منطقه همند یکی از حساس‏ترین اقدامات مسئولان شهری آبسرد است.
شهردار آبسرد تصریح کرد: برای توفیق هرچه بیشتر در این خصوص مکاتبات لازم به منظور صدور مجوزهای قانونی و کسب مساعدت مسئولان استانی نیز صورت گرفته است.
وی حد نصاب اراضی مورد نیاز برای صدور مجوز ساخت و ساز در نواحی مختلف حریم شهر آبسرد را دست‏کم 2 هزار متر اعلام کرد.
متولی ادامه داد: در نشستی با مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، مقرر شد تا در راستای حفظ و احیای اراضی کشاورزی و باغات شهر آبسرد تمامی پرونده‏ها به جهاد کشاورزی معرفی شود.
شهردار آبسرد افزود: بر این اساس، پس از طی روال قانونی اقداماتی نظیر احداث استخر، گلخانه‏های کارگری، فنس‏کشی و صدور مجوز ساخت از سوی شهرداری آبسرد بلامانع تلقی می‏شود.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول