اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج:

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز نیازمند مدیریت واحد است

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج تاکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز نیازمند مدیریت واحد و اجرای سیاست‌های پیشگیرانه است.

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز نیازمند مدیریت واحد است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلانشهر، سیدرضا مساعد اظهار داشت: با اعمال مدیریت واحد در حریم شهری و اخذ تصمیم‌های پیشگیرانه و موثر می‌توان از انجام هرگونه تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه، ساخت و سازهای غیر‌مجاز پرحاشیه ‌ترین موضوع شهرسازی در حومه شهرها است، گفت: این گونه ساخت و سازها ضمن آسیب جدی به سیما و مبلمان شهری و شهرسازی در هر منطقه، مشکلاتی هم برای صاحبان بنا و هم برای اهالی آن منطقه در پی دارد.
 
*مالکان ساخت و سازهای غیرمجاز از خدمات شهری محروم می‌شوند
مساعد تاکید کرد: طبق قوانین شهرسازی به منظور رعایت حقوق شهروندان، مالکان ساختمان‌‌های غیرمجاز از ارائه خدمات شهری از جمله گاز، برق، آب، آسفالت نیز محروم می‌شوند.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از دیگر آثار زیان‌بار و مهم ساخت و سازهای غیر‌مجاز را در معرض خطر جدی قرار دادن جان مردم دانست و افزود: از دیگر معایب ساخت و سازهای غیر‌مجاز می‌توان این گونه برشمرد که ‌اغلب ساخت و سازهای غیر‌مجاز بر روی اراضی قولنامه‌ای و فاقد کاربری مسکونی انجام می‌شود و این مشکلات صاحبان این گونه املاک را دوچندان می‌کند و می‌توان گفت سرمایه‌گذاری این افراد کاملاً در خطر نابودی است.

*ساخت و ساز در منطقه 2 آمار بسیار پایینی دارد
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج درباره آمار ساخت و سازهای غیرمجاز این منطقه بیان کرد: با کنترل و نظارت مستمر شهرداری ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه از آمار بسیار پایینی برخوردار است.
مساعد گفت: با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز، مأموران به طور مستمر و به
صورت محسوس و نامحسوس در منطقه گشت‌‌زنی کرده و از هر‌گونه ساخت و ساز غیر‌مجاز جلوگیری می‌کنند.
وی گفت: شهرداری تمام تلاش خود را برای مقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز در این منطقه به کار گرفته است این در حالی است که اجرای بهینه این طرح به همکاری همه ‌جانبه مردم و اطلاع ‌رسانی به موقع آنان همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز دارد.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول