اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری انجام می‌شود

برگزاری همایش بزرگ احیای سنت نبوی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر امام جمعه کنگان از برگزاری همایش بزرگ احیای سنت نبوی در بندر کنگان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ احیای سنت نبوی در بندر کنگان
ابوذر حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در شرایط کنونی است و در این راستا باید از همه توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.
وی افزود: دشمنان با تمام توان و ظرفیت و با صرف هزینه‌های هنگفت درصدد کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی هستند و تلاش می‌کنند ارزش‌ها را تضعیف و اعتقادات اسلامی را زیر سؤال ببرند که باید با کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی در برابر دشمنان بایستیم.
مسئول دفتر امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: شهرستان کنگان از شهرستان‌هایی است که برادران و خواهران اهل سنت و شیعیان با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند و دشمنان با شیوه‌های مختلف برای ایجاد اختلاف و دودستگی تلاش می‌کنند که هیچ زمانی موفق نشده‌اند و امروز کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است.
حسین‌پور تصریح کرد: دفتر امام جمعه و ادارات فرهنگی در چند سال اخیر برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای تقویت وحدت و گسترش معنویت و ترویج فرهنگ اسلامی انجام داده‌اند و استقبال خوبی نیز به عمل آمده است.
وی از برگزاری همایش بزرگ احیای سنت نبوی در بندر کنگان خبر داد و اذعان کرد: این مراسم با حضور روحانیت معزز و مردم کنگان اعم از شیعه و سنی برگزار خواهد شد.
حسین‌پور از حضور آیت‌الله حسینی بوشهری در این همایش خبر داد و گفت: حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده معزز مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم قم دوشنبه هفته آینده در همایش بزرگ احیای سنت نبوی و سیره عملی اهل ‌بیت (ع) در حسینیه ثارالله سپاه کنگان شرکت و سخنرانی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در این مراسم در ارتباط با وحدت شیعه و سنی و احیای سنت پیامبر اسلام (ص) برنامه‌هایی برگزار می‌شود.
مسئول دفتر امام جمعه کنگان بیان کرد: پیامبر اسلام بدون تردید محور وحدت و نماد وحدت امت اسلامی است و همه مسلمانان باید با تبعیت از قرآن در کنار هم تلاش کنند و برای اعتلای اسلام فعالیت کنند.
حسین‌پور با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه افزود: امروز مسلمانان در سراسر جهان بیدار شده‌اند و علیه دیکتاتورها و استکبار جهانی قیام می‌کنند و در واقع این حرکات با تاسی از انقلاب اسلامی ایران انجام شده و دشمنان نیز این را می‌دانند و به همین دلیل علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول