اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان:

دشمن با جریان انحرافی به فکر بازسازی فتنه است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: دشمن به فکر بازسازی فتنه برای انتخابات مجلس است و با استفاده از جریان انحرافی موجود در کشور به فکر تحقق اهداف خود است.

دشمن با جریان انحرافی به فکر بازسازی فتنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حسین فدایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در جمع اصحاب رسانه خراسان جنوبی برگزار شد به ابعاد مختلف انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و فعالیت جبهه متحد اصولگرا اشاره کرد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ما شاهد حضور برخی از جریانات در کشور هستیم که در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند و قصد به چالش کشاندن نظام را دارند که این منطق پسندیده‌ای نیست و ملت ایران اینگونه رفتارها را برنمی‌تابد.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان افزود: تلاش نظام سلطه بر این است که بر جریان انتخابات کشور ما اثرگذار باشد و حضور خود را به درون نظام بکشاند.
فدایی بزرگترین سرمایه نظام سلطه در این 32 ساله انقلاب ایران را ایجاد اختلاف بین نیروهای داخلی عنوان کرد و گفت: دشمن از این سرمایه برای آسیب‌زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند.
 
* دشمن در پی نشان‌دادن شرایط بحرانی در ایران است
وی به وجوه مشترک دشمنان نظام در انتخابات مجلس اشاره کرد و ادامه داد: یکی از این وجوه مشترک این است که دشمنان در پی این هستند که یک انتخابات پرشکوه در کشور برگزار نشود و از طرف دیگر در پی این هستند که با سیاه‌نمایی اوضاع داخلی کشور را نامناسب جلوه دهند.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان راهبرد مشترک دشمنان در جریان انتخابات را ایجاد اختلاف درون نظام عنوان کرد و افزود: آنها در پی این هستند که به این اختلاف در رده‌های مختلف دولت با مجلس، اختلاف بین اصولگرایان یا روحانیت دامن بزنند.
فدایی نشان دادن وضعیت اضطراری در کشور را دیگر راهبرد دشمن برای خراب کردن فضای انتخاباتی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن قصد دارد که وضعیت کشور ما را بحرانی نشان دهد.
وی ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم در مورد حضور در انتخابات را یکی دیگر از راهبردهای غرب برای به چالش کشاندن انتخابات مجلس عنوان کرد و ادامه داد: دشمن در پی القای این مطلب به مردم است که رأی و نظر مردم اثرگذار نیست.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان وظیفه همه جریانات سیاسی در حال حاضر را جذب مشارکت حداکثری مردم عنوان کرد و اظهار داشت: باید با وحدت و انسجام فضایی را در کشور ایجاد کنیم که مجلس مطلوب، کارآمد، انقلابی و پاک داشته باشیم.
فدایی در مورد وضعیت انتخاباتی خراسان جنوبی گفت:‌ برداشت ما از خراسان جنوبی این است که یک استان فرهنگی است که از امتیازات ارزشی، دینی و فرهنگی برخوردار است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول