اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

ترور دانشمندان ایرانی، اوج ناتوانی استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: امروز ترور دانشمندان هسته‌ای ما در خیابان‌ها اوج ناتوانی استکبار جهانی است، غافل از اینکه این حرکت علمی و انقلابی با حذف فیزیکی هرگز متوقف نمی‌شود.

ترور دانشمندان ایرانی، اوج ناتوانی استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین عبدالحسن صمدنژاد در گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی، مداحان و فعالان فرهنگی این شهرستان که با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه و مسئولان نهادهای فرهنگی قیروکارزین همراه بود اظهار داشت: باید از این محافل در راستای تقویت باورهای دینی خود استفاده کنیم چرا که با لبریز شدن ظرف وجودی از معنویت، انسان به ارزش و سعادت می‌رسد.
وی با اشاره به حادثه ترور و شهادت دکتر احمدی روشن بیان داشت: امروز ترور دانشمندان هسته‌ای ما در خیابان‌ها، نشانه اوج ناتوانی و عجز استکبار جهانی است، غافل از اینکه این جوش و خروش و حرکت علمی و انقلابی با حذف فیزیکی هرگز متوقف نمی‌شود.
صمدنژاد اقتدار و جایگاه کنونی ایران اسلامی را موجب وحشت دشمنان دانست و ادامه داد: اغلب این دانشمندان شهید از فرزندان پس از انقلاب هستند که در دامن خانواده‌هایی مومن، مخلص و متعهد تربیت شده و رشد کرده‌اند و برای کشور منشاء خدمات و پیشرفت بوده‌اند.
فرماندار قیروکارزین با بیان اهمیت انتخابات مجلس آینده تصریح کرد: باید در تمام صحنه‌هایی که منجر به اقتدار نظام می‌شود حضوری جهادی داشته باشیم اگر چه اقتدار نظام اسلامی ذاتی است اما در این جهان مادی باید برخی حرکت‌های مادی را نیز به دشمنان نشان داد.
وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات و کاهش میزان مشارکت مردم به کار بسته است و این موضوع آگاهی و بصیرت ما را در حضور و نوع انتخابمان می‌طلبد.
این مقام مسئول با اشاره به حضور حداکثری مردم شهیدپرور و ولایی قیروکارزین مانند انتخابات گذشته در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: با توجه به توطئه‌های دشمن برای آسیب رساندن به ستون خیمه و ولایت با انتخاب اصلح کسی که پشتیبان واقعی ولی فقیه و گوش به فرمان ولایت است را روانه مجلس کنیم به طوری که اطاعتش از روی محبت باشد.
وی در پایان اضافه کرد: روحانیت به عنوان متخصصان دین نقش موثری در حرکت جامعه داشته‌اند و باید از این مجالس برای روشنگری و کسب ثواب اخروی استفاده کنیم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول