اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مخترع کرمانشاهی

دستگاه اتولایت هوشمند تشخیص رنگ مو اختراع شد

خبرگزاری فارس: دستگاه اتولایت هوشمند برای به دست آوردن زمان مناسب قبل از به وجود آمدن پوسیدگی مو در آرایشگاه‌های زنانه توسط مخترع کرمانشاهی طراحی شد.

دستگاه اتولایت هوشمند تشخیص رنگ مو اختراع شد
آزاده نوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از طراحی دستگاه اتولایت هوشمند برای به‌کارگیری در آرایشگاه‌های زنانه به شماره ثبت 70805 با همکاری وحید سهیلی‌آرا و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
این مخترع کرمانشاهی با تاکید بر این مطلب که مشاهده رنگ موی به دست آمده با توجه به پایه دکلره از خصوصیات این دستگاه است، در خصوص دیگر مزایای این دستگاه گفت: جلوگیری از به وجود آمدن مو خوره بعد از عمل دکلره، حفظ سلامتی و شادابی مو و مشاهده پایه به دست آمده با توجه به توانایی مو قبل از زدن مواد به موی سر، از جمله این خصوصیات است.
نوری خاطرنشان کرد: نمایش میزان توانایی مو در رسیدن به پایه مورد نظر و جلوگیری از آسیب‌های سلولی ناشی از عوامل محیطی و رادیکال‌های آزاد از دیگر مزایای این دستگاه است.
وی با اشاره به اینکه پوسیدگی مو با مواد دکلره امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی است که گریبان‌گیر افرادی که مایل به روشن کردن موی خود و همچنین آرایشگران است، ادامه داد: هدف از ساخت این دستگاه کاهش ضایعات ناشی از تغییر رنگ مو پایه و کاهش خطای موجود در عملیات دکلره کردن مو است.
نوری در خصوص عملکرد این دستگاه گفت: به وسیله دستگاه اتولایت پیش از تماس مواد دکلره با مو می‌توان مشخص کرد که مو توانایی رسیدن به پایه را دارد و زمان دقیق ماندن مواد روی مو را نشان می‌دهد.
این مخترع تاکید کرد: این دستگاه در تمام آرایشگاه‌ها و سالن‌های آرایشی برای جلوگیری از دمیج شدن موهای مراجعه کنندگان و تعیین سطح رنگ مو و توانایی مو در رسیدن به حداقل پایه رنگ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول