اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

377 میلیون تومان برای پیشگیری از اعتیاد اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امسال 377 میلیون تومان اعتبار برای پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر اختصاص یافته است.

377 میلیون تومان برای پیشگیری از اعتیاد اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در نشست بررسی طرح‌های پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از نظر اعتبارات پیشگیری از اعتیاد در سطح کشور وضعیت مطلوبی دارد.
وی افزود: در ارتباط با مسائل مختلف اعتیاد به دنبال علت‌های اعتیاد نبودیم و بیشتر درصدد شناسایی معتادان بودیم و با معلول برخورد کردیم.
فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: 96 درصد افرادی که به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کردند بیکار بودند.
محمدی‌یگانه در ارتباط با کشف محموله قاچاق مواد مخدر در بوشهر گفت: پلیس مواد مخدر استان بوشهر در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی از حمل مقادیر فراوانی مواد مخدر از استان هرمزگان به سمت خوزستان آگاهی یافت.
وی اضافه کرد: با شناسایی موقعیت‌هایی که امکان حضور قاچاقچیان پیش‌بینی می‌شد این محموله در شهر چغادک که در پوشش تنباکو در وانت بار جاسازی شده بود، کشف شد.
محمدی‌یگانه ادامه داد: در این ارتباط یک نفر متهم که تصمیم داشت این محموله مواد مخدر را به یکی از روستاهای بوشهر ببرد تا زمینه ارسال آن به خوزستان را فراهم سازد، دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: همچنین سارق سابقه‌داری که در مدارس بوشهر با اغفال دانش‌آموزان اقدام به سرقت طلاهای آنها می‌کرد، دستگیر شد.

* امنیت از اساسی‌ترین نیازهای اجتماعی بشر است
وی تصریح کرد: حفظ امنیت از وظایف اصلی حکومت‌ها و مهم‌ترین اولویت در سیاست خارجی و داخلی دولت است.
محمدی‌یگانه با تشریح جایگاه قاچاق در نظام اجتماعی ایران اضافه کرد: تاثیر منفی قاچاق در نظم و امنیت اجتماعی انکارناپذیر است و باید برای آن راهکاری اساسی اندیشید.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پدیده قاچاق علاوه بر سوء اقتصادی به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی دارای اهمیت ویژه‌ای است.
وی ادامه داد: این امر به عنوان یک تهدید جدی بر سر راه تجارت آزاد محسوب می‌شود و هزینه‌های زیادی بر اقتصاد کشور تحمیل می‌کند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول