اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک

برگزاری 4 دوره کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در اراک

خبرگزاری فارس: به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک چهار دوره کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در اراک برگزار شد.

برگزاری 4 دوره کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در اراک
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، اظهار داشت: آسیب‌های موجود در بین جوانان ناشی از عدم نظارت و کنترل صحیح خانواده‌ها بر فرزندان است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
سید عطاء‌‌الله میرکمالی گفت: امروز سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت مواد مخدر یکی از توطئه‌های دشمنان است که دادن آگاهی به جوانان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.
وی با بیان اینکه نقش مادران و زنان در تربیت و پرورش جوانان بسیار اساسی است، گفت: خانواده‌ها باید بر رفتار و حرکات فرزندان خود حساسیت بیشتری به خرج داده و از دوستان و اطرافیان فرزندان خود شناخت کافی داشته باشند.
فرمانده سپاه اراک افزود: دشمن بعد از پایان جنگ سخت در ایران در اندیشه سست کردن
و ضعیف کردن جسم جوانان ایرانی افتاد تا در نتیجه قابلیت کار و اشتغال و تحصیل و تولید علم و تفکر درست را از آنان سلب کند تا از این طریق بتواند راحت‌تر به انقلاب ضربه بزند.
میرکمالی ادامه داد: امروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و به ویژه آمار بالای سرقت و متشنج شدن کانون خانواده‌ها ناشی از شیوع اعتیاد است.
وی در ادامه با بیان اینکه برخورد و رفتار صحیح خانواده‌ها با فرزندان و فراهم کردن محیط سالم و حمایت‌کننده در برطرف کردن نیاز جوانان مؤثر است، بر هوشیاری والدین و عدم بی‌تفاوتی آنان تاکید کرد.
این کارگاه‌ها به همت حوزه مقاومت شهید اندرزگو سپاه اراک در پایگاه‌های ریحانه 13 و 14، امیرالمؤمنین(ع) و شهدای دهنمک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول