اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

براندازی نظام از اهداف چند ساله دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: براندازی نظام جمهوری اسلامی از اهداف چند ساله دشمنان است.

براندازی نظام از اهداف چند ساله دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی ظهر در جلسه کمیسیون امنیت کارگری شهرستان خدابنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان زنجان اظهار داشت: از دیدگاه امام خمینی (ره) شخصیت شهید که تبلور همان آرمان‌های او و آرزوهای اوست از میان مردم رخت بر نخواهد بست چراکه این خاصیت شهادت است.

وی با اشاره اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان و معاندان با بهانه‌های مختلف از جمله سیاه‌نمایی و شانتاژهای تبلیغاتی در راستای تضعیف حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند.

معاون فرماندار خدابنده با بیان اینکه دشمنان اسلام با توطئه‌هایی از جمله شایعه قطع یارانه‌ها فضای حاکم بر انتخابات را ملتهب و مسموم می‌کنند، یادآور شد: استکبار با استفاده از فرصت انتخابات به نقشه‌های خود عمل می‌پوشاند.

وی فتنه 88 را یکی از برنامه‌های دشمن در راستای خدشه‌دار کردن نظام عنوان کرد و افزود: براندازی نظام از اهداف چند ساله دشمنان است.

خلجی با اشاره به نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری و مردم در زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بیان کرد: حضور به موقع در صحنه همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی یادآور شد: ضروری است در مقاطع مختلف و در میان اقشار مردم و در واحدهای کارگری به روشنگری پرداخته و عملکرد نظام را تبیین کنیم.

معاون فرماندار خدابنده دقت نظر در فعالیت‌های انتخاباتی در محیط‌های کارگری، بازرسی و نظارت مستقر بر واحدهای کارگری و ساماندهی کارگران فصلی به ویژه از حیث بیمه را مورد تأکید قرار داد و خواستار پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران از سوی سازمان‌ها به ویژه شهرداری‌ها شد.

در ادامه این جلسه حاضران با ارائه توضیحات و اقدامات به عمل آمده به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل کارگری پرداخته و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول