اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانباز شیمیایی 70 درصد گرگانی:

با درایت رهبری نقشه‎های دشمنان نظام ناکام ماند

خبرگزاری فارس: جانباز شیمیایی 70 درصد گرگانی گفت: با درایت رهبرd فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم و مسئولان فهیم نظام، تاکنون تمام نقشه‎ها و سیاست‎های آنها ناکام مانده است.

با درایت رهبری نقشه‎های دشمنان نظام ناکام ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صادق روشنی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت گاز گلستان، اظهار داشت: رژیم بعثی عراق با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و حامیانش در روز 31 شهریور 59 با حمله هوایی به چند فرودگاه ایران و همزمان تعرض زمینی به شهرهای غرب و جنوب ایران، جنگ هشت ساله علیه ایران آغاز شد.
وی تصریح کرد: از همان ابتدای تجاوزشان تمامی توان سیاسی، نظامی و تبلیغی خود را برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران به کار بستند. 
این جانباز سرافراز گرگانی افزود: این جنگ در حالی شروع شد که مردم ایران با پیروزی انقلاب و طبعا" به بازسازی کشور و آرامش و سازندگی می‌اندیشیدند و نیروهای مسلح نیز از آمادگی چندانی برای رویارویی برخوردار نبودند.
روشنی خاطرنشان کرد:‌ به همین دلایل حکومت بعث در ماه‎های اول موفق شدند با حمایت بی‌دریغ تسلیحاتی، مالی و سیاسی بین‌المللی چند شهر مرزی را در غرب و جنوب ایران تصرف کنند ضمن اینکه در خلال جنگ، تمام قوانین و مقررات بین‌المللی را نیز زیر پا گذاشتند.
وی مهمترین عامل در ناکامی صدام در دستیابی به اهدافش را ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست که بیشترین نقش را در توقف ماشین جنگی عراق بر عهده داشت. 
این جانباز جنگ تحمیلی با بیان اینکه صیانت از ارزش‎های این افتخار وظیفه همه ماست، تصریح کرد: در حال حاضر استکبار جهانی با احساس خطر از گسترش فرهنگ اسلام، تهاجم نظامی را بی‎فایده دانسته و با تهاجم فرهنگی، حربه‎های جدید و سایر اتهامات دیگر تلاش می‎کند تا به طرق مختلف با براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف پلید شان برسند که خوشبختانه با درایت رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم عزیز و مسئولان فهیم نظام تاکنون تمام نقشه‎ها و سیاست‎های آنها ناکام ماند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز در این مراسم گفت: دفاع مقدس نمایش هشت سال قدرت و توان رزمندگان سلحشور ایران بود که با تمام وجود با اهدای جان و مال خود در مقابل تجاوز بیگانگان ایستادگی کردند.
رمضانعلی سنگدوینی، اظهار داشت: رزمندگان ما پس از هشت سال مقاومت جانانه و دفاع از کیان جمهوری اسلامی توانستند با اتکال به ایمان و اقتدار کامل پیروزی شیرین و بیاد ماندنی به دست بیاورند که در این رابطه نیاز است اهمیت حماسه‎های رزمندگان را با بصیرت خاصی درک کرده و به نحو شایسته‎ای به نسل جوان منتقل کنیم.
 در پایان این مراسم به پاس قدردانی از کارکنان رزمنده و بسیجی شرکت گاز استان گلستان در هشت سال دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول